هك واي فاي

برنامه کنترل اینستاگرام از راه دور | کنترل مخفیانه گوشی فرزندان

مای منترل

حتما شما هم نگران فعالیت های فرزندتان در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید و می خواهید کنترل کامل اینستاگرام گوشی فرزندتان رو به دست بگیرید.به همین خاطر تیم مای کنترل برنامه کنترل و نظارت بر اینستاگرام instagram parental control app طراحی کرده است که به شما امکان نظارت و کنترل کامل بر اینستاگرام را میدهد.

این برنامه شامل نظارت بر برنامه اینستاگرام و خواندن پیام های اینستاگرام،همه چت های صورت گرفته در اینستاگرام،دیدن فالوورها و فالووینگ های پیج مود نظر و فیلتر یا حذف عکس و فیلم های نامناسب از گوشی مورد نظر…..است.

تنها راه ممکن برای ایمن نگه داشتن فرزندانتان در instagram، فعال کردن برنامه اندروید کنترل و نظارت بر اینستاگرام است. می توانید با نصب این برنامه بر تمامی فعالیت های فرزندتان در اینستاگرام نظارت کامل داشته باشید. همچنین می توانید نحوه کنترل اینستاگرام از راه دور را در اینجا بیاموزید.

این برنامه نیازی به نصب در گوشی فرزندتان ندارد،همچنین نیازی به دانستن پسورد اینستاگرام فرزندتان ندارید.کافیه برنامه رو روی گوشی خودتون نصب کنید و در کمتر از ۳ دقیقه با انجام یک تنظیم در گوشی فرزندتون،کنترل اینستاگرام گوشی مورد نظر را در دست بگیرید.

تنها کافیست از شماره تلفن حساب اینستاگرام گوشی فرزندتان باخبر باشید (همون شماره موبایلی که فرزندتون باهاش اکانت اینستاگرام ساخته است).
کافیه برنامه رو همین الان با کلیک بر روی دکمه زیر دانلود کنید و سپس این برنامه رو روی گوشی خودتون نصب کنید

استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در میان فرزندان و اعضای خانواده به شدت رواج پیدا کرده است.فزرندان ما هر روز در معرض تصاویر و تحریک افراد سودجو هستند،لذا برنامه کنترل و نظارت بر اینستاگرام گوشی فرزندان به والدین کمک میکند تا از راه دور بتونن بر تمامی فعالیت های فرزندان شون در اینستاگرام instagram نظارت داشته باشند.
اینستاگرام یک پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی است که مورد استفاده بسیاری از کودکان و نوجوانان قرار گرفته است. کودکان این روزها به شدت به اینستاگرام معتاد هستند و تمام روز را با استفاده از برنامه می گذرانند. با این حال ، مانند هر پلتفرم دیگر رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام همچنین این پتانسیل را دارد که برای کودکان خطرناک شود. ما به شما خواهیم گفت چگونه می توانید برنامه کنترل اینستاگرام instagram parental control app را فعال کنید تا فرزندانتان در امنیت کامل باشند.

تعداد حوادث سایبری و غیر اخلاقی رخ داده در اینستاگرام نسبتاً با گذشت زمان افزایش یافته است.

نحوه نصب و راه اندازی برنامه کنترل و نظارت بر اینستاگرام Instagram Parental Control :
نصب و فعالسازی برنامه نظارت بر اینستاگرام از راه دور بسیار ساده است.

۱- کافیه برنامه رو همین الان با کلیک بر روی دکمه زیر دانلود کنید و سپس این برنامه رو روی گوشی خودتون نصب کنید

۲- .وارد برنامه شوید و برنامه رو طبق فیلم آموزش فعال کنید (در کمتر از ۳ دقیقه یک تنظیم در گوشی فرزندتون انجام بدید و برنامه رو متصل کنید).

۳- تبریک میگم،از الان شما میتونید از راه دور اینستاگرام گوشی فرزندتون رو کنترل کنید.

کنترل مخفی چت های اینستاگرام در گوشی فرزندتون :
با این برنامه میتونید خیلی راحت و به صورت مخفیانه همه ی چت های اینستاگرام در گوشی فرزندتون رو کنترل کنید.یکی از مهم ترین بخش هایی که باید در نظارت بر گوشی فرزندان مد نظر داشته باشید،چت ها و پیام هایی هست که در شبکه های مجازی توسط کودکان رد و بدل میشود.

افزایش بازدید اینستاگرام رایگان

نصب و فعالسازی برنامه نظارت بر اینستاگرام از راه دور بسیار ساده است.

۱- کافیه برنامه رو همین الان با کلیک بر روی دکمه زیر دانلود کنید و سپس این برنامه رو روی گوشی خودتون نصب کنید

۲- .وارد برنامه شوید و برنامه رو طبق فیلم آموزش فعال کنید (در کمتر از ۳ دقیقه یک تنظیم در گوشی فرزندتون انجام بدید و برنامه رو متصل کنید).

۳- تبریک میگم،از الان شما میتونید از راه دور اینستاگرام گوشی فرزندتون رو کنترل کنید.

idontknow – با این برنامه خیلی راحت و مخفیانه واتساپ گوشی فرزندتون رو کنترل کنید

“ضرورت کنترل گوشی فرزندان توسط والدین“

اکثر خانواده هایی که فرزندانشان از موبایل اندرویدی استفاده می کنند دارای نگرانی های زیادی در این رابطه هستند، که فرزندانشان در اینترنت و در شبکه های اجتماعی چه کارهایی انجام می دهند،چه مطالبی را مورد مطالعه قرار می دهند. اینترنت و شبکه های اجتماعی همان طور که می تواند بسیار مفید باشد به همان اندازه نیز دارای زیان است و اگر به صورت کامل برای استفاده فرزندان کنترل نشود ممکن است زیان های جبران ناپذیری از تاثیرات گوشی های اندرویدی و فضای مجازی به فرزندان وارد شود.

به همین منظور نرم افزارهایی با هدف کنترل والدین بر گوشی اندرویدی فرزندان طراحی شده است که تا حدود زیادی مشکلات را برطرف کرده است. نام یکی از این نرم افزارهای کنترل گوشی فرزندان، برنامه نظارت والدین می باشد. به کمک این برنامه والدین می توانند تا فعالیت هایی که فرزندان و یا دیگر اعضای خانواده روی گوشی اندرویدی خود انجام می دهند را کنترل کنید.

مزاحمت های ایجاد شده توسط برخی افراد را بصورت کامل تشخیص داده و شماره تماس و مشخصات اینگونه افراد را بدست آورید. با نرم افزار نظارت بر اینستاگرام شما والدین همواره در کنار فرزندان خود در فضای مجازی خواهید بود و از نگرانی های شما بسیار کاسته خواهد شد.

برنامه کنترل اینستاگرام از راه دور | کنترل مخفیانه گوشی فرزندان
آگاهی و جلوگیری از ورود فرزندان به گروه ها و کانال های با محتوای نامناسب اینستاگرام حق والدین است.

نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده مای کنترل (مای کنترل)

با استفاده از برنامه مای کنترل می توانید کنترل گوشی فرزند خود را به دست گرفته و نظارت کاملی بر فعالیت ها و ارتباطات او داشته باشید. این برنامه در سه نسخه ارائه شده است که در ادامه درباره آنها توضیح خواهیم داد.

نسخه اول را میتوان بر روی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب، آیکون برنامه بصورت خودکار مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمی باشند.

نسخه دوم نرم افزار هک گوشی مای کنترل این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به هک موبایل با شماره و سپس نظارت بر فعالیت های فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری نمایند.

برنامه سامانه مراقبت از خانواده مای کنترل در تمام نسخه های ارائه شده به شما امکان ردیابی نامحسوس، مشاهده لیست تماس ها، پیامک ها، تصاویر موجود در گالری و نظارت بر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و غیره … را می دهد.

همچنین در آخرین نسخه برنامه سامانه مراقبت از خانواده مای کنترل شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن، آنتی ویروس و هر چیز دیگری که خودتان بخواهید… برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند بر روی لینک، نرم افزار بر روی گوشی ایشان نصب شده و فرزندتان با وارد کردن ایمیل و رمز ثبت شده شما در برنامه، عملیات نصب را به اتمام می رساند و برنامه بصورت کامل از لیست برنامه های نصب شده در موبایل پنهان می شود تا فرزندتان هرگز متوجه عملکرد برنامه نشوند. توجه داشته باشید که پس از خرید اشتراک باید به پشتیبانی مراجعه نمایید تا همکاران ما برنامه را برای شما سفارشی سازی کنند.

با استفاده از این نسخه شما در واقع هک با لینک را انجام داده اید. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت ضبط تمام مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

سامانه مراقبت از خانواده (مای کنترل) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد. در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه مای کنترل را مشاهده نمایید:

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *