درمان ترك پا

درمان دائمي ترك پا با نمك اپسوم

نمک اپسوم برخلاف نمک سدیم یک ترکیب سولفات منیزیم است. نمک اپسوم صدها سال است که به عنوان یک ماده درمانی و تسکین دهنده درد مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه برای کاهش استرس ، بیشتر اوقات نمك اپسوم به حمام های آبگرم و صابون های پا اضافه می شود.

منیزیم موجود در نمک اپسوم از طریق پوست قابل جذب است و باعث افزایش سطح منیزیم در بدن می شود. این می تواند تورم و درد ناشی از التهاب را کاهش دهد. نمک اپسوم همچنین می تواند به شستشو و پاکسازی زخم ها کمک کند. این می تواند برای سلامتی پا مفید باشد .

مصرف كنندگان ادعا می کنند که علاوه بر کاهش علائم درد و بهبودی ، نمک اپسوم را می توان در آب گرم حل کرد تا التهاب ناشی از نقرس را کاهش دهد ، بو را از بین ببرد و به درمان عفونت کمک کند.

درمان دائمي ترك پا با نمك اپسوم

روش استفاده

هنگامی که به آب گرم اضافه شد ، منیزیم و سولفات موجود در نمک اپسوم حل می شود و به راحتی در پوست جذب می شود. این باعث افزایش مقدار منیزیم در بدن شما برای تولید انرژی ، عملکرد عضلات و کاهش التهاب می شود.

این مراحل ساده را دنبال کنید:

  1. وان یا حوضچه خود را با آب گرم پر کنید تا اینکه به اندازه کافی عمیق باشد که بتواند پاهای شما را بپوشاند.
  2. 1/2 فنجان نمک اپسوم را به آب گرم اضافه کنید.
  3. هفته ای 30 تا 60 دقیقه دو بار پای خود را خیس کنید.
  4. برای تقویت آروماتراپی ، چند قطره روغن اسطوخودوس رقیق شده ، نعناع یا اسانس اکالیپتوس را به حمام پای خود بیفزایید.
  5. پس از خیساندن آنها ، پای خود را کاملاً مرطوب کنید.

این نوع شستشو  ميتواند باعث خشکی پوست پاهای شما شود. حتماً بعد از شستشوي کف نمک اپسوم پوست خود را مرطوب کنید تا از پوسته پوسته شدن پوست و سوزش جلوگیری کنید

برای از بین رفتن سریع ترک پا

خريد نمك اپسوم

خواص كف نمك اپسوم :

حمام نمکی اپسوم اغلب برای کاهش استرس استفاده می شود. با این حال ، مزایای دیگری برای شستشو با کف نمک اپسوم وجود دارد ، از جمله:

  • درمان عفونتهای قارچی
  • لایه برداری
  • مسکن درد
  • از بین بردن ترك

در حالی که ادعاهای زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه نمک اپسوم یک داروی تسکین دهنده استرس موثر است ، برای اثبات این که یک ماده ضد باکتری و ضد قارچ موثر باشد باید تحقیقات بیشتری انجام شود. قبل از استفاده از این روش درمانی گزینه های درمانی خود را با پزشک خود در میان بگذارید.

1. درمان عفونت قارچی

از نمک اپسوم برای درمان زخم ها و عفونت ها  و نرم شدن پوست استفاده مي شود تا به تقویت اثرات دارویی کمک کند.درمان دائمي ترك پا با نمك اپسومقبل از استفاده از این روش درمانی ، در اين مورد  با پزشک صحبت کنید.

برخی از عفونت ها ، مانند عفونت استاف ، از مخلوط آب گرم یا نمک بدتر می شوند.

برای عفونت های قارچی پا  ، روزانه دو بار پای خود را به مدت حدود 20 دقیقه خیس کنید. در نظر بگیرید روغن درخت چای یا سایر روغنهای رقیق شده ضروری را که باعث بهبودی می شود اضافه کنید.

2. لایه برداری

لايه برداري پوست
نمک اپسوم می تواند به عنوان یک لایه بردار برای نرم کردن پای خشن و ترک خورده استفاده شود .

همراه با خیساندن پای خود ، یک مشت نمک اپسوم را برای تقویت بیشتر به پوست خود ماساژ دهید.درمان قطعی ترک پا

3. تسکین درد

درمان در پا

نمک اپسوم سموم بدن را از بین می برد و می تواند باعث از بين رفتن تحریک ، التهاب و درد بدن شود. اگر پا درد دارید ، مرتباً پای خود را با محلوا نمك اپسوم خیس کنید تا درد کاهش یابد.

درمان دائمي ترك پا با نمك اپسوم

4- از بین بردن ترك ها

درمان ترك پاخیساندن پا با کف نمک اپسوم  می تواند به از بین بردن ترك ها کمک کند . ترکیبات معدنی موجود در نمک به کاهش التهاب در منطقه آسیب دیده کمک می کند.

سپس پوست شما را نرم می کند تا امکان برطرف شدن آوار یا آویز از بین برود.كاهش دردبرای درد و دردهای جزئی ،  نمک اپسوم می تواند یک جایگزین بی خطر خانگی برای دارو باشد.
با این حال ، قبل از استفاده از این روش درمانی برای معالجه عفونت ها و سایر شرایط بهداشتی ، بيماري خود را با پزشک در میان بگذارید. افرادی که مبتلا به دیابت هستند یا باردار هستند باید قبل از استفاده از نمک اپسوم با پزشک خود مشورت کنند.
درمان قطعی ترک پا ، برای از بین رفتن سریع ترک پا ، درمان ترک پا با آسپرین ، درمان ترک پا با جوش شیرین ، درمان ترک پا با حنا ، ترک پا و کبد ، درمان ترک پا با روغن زیتون ، کمبود چه ویتامینی باعث ترک پا میشود
خريد نمك اپسوم

با ثبت سفارش از طریق فروشگاه مای کنترل از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.ارسال به تمام نقاط كشور

تومان35000خرید

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *