کنترل واتساپ دیگران به کمک مای کنترل انجام میشود.

چرا و چگونه کنترل واتساپ دیگران انجام میشود؟

کنترل واتساپ دیگران همیشه راهی سخت و نشدنی نیست بلکه هر کاری روش درست خود را دارد. برای همین به شما در ادامه راهی مطمئن را پیشنهاد می کنیم. بعد از اینکه هر فرد به حساب کاربری خود وارد شد تنها یک دستگاه به طور فعال میتواند از واتس آپ استفاده کند. حتی اگر فرد از طریق کامپیوتر هم به واتساپ دسترسی داشته باشد، گوشی اصلی اگر به اینترنت  متصل باشد به صورت یک پیام این موضوع را اعلام میکند. در نتیجه روشی مطمئن نیست. فرد هر زمان که خواست این دسترسی را از شما میگیرد. البته برای اینکه از کامپیوتر به حساب کاربری واتساپ وارد شوید باید دردسر های زیادی را پشت سر بگذارید و در آخر نتیجه نهایی کاربردی نیست.

کنترل واتساپ دیگران با مای کنترل

برای کنترل واتساپ دیگران به کمک مای کنترل شما دسترسی های بیشتری دارید. البته مای کنترل قابلیت های زیادی دارد که به همراه آنها بسته ای کامل است. در صورت ارسال کد امنیتی به صورت دستی یا از طریق اپلیکیشن پیام ها حذف میشود. برای همین در یک صورت اگر این کار انجام نشود، هدف ما آشکار میشود. برای اینکه هم کنترل واتساپ دیگران را داشته باشیم و هم آنها متوجه نشوند باید از طریق پلتفرمی به واتس آپ نزدیک شد که کد های امنیتی واتساپ را باز نکند. در این صورت کلیه کار ها به هدر میرود. پس چه کاری درست است؟

برای اطلاع از این موارد باید آنها را به شکلی دیگر دریافت کرد. دریافت کد ها برای ما دردسر ساز است و روشی آسان نیست. اما به کمک تنها مای کنترل این کار امکان پذیر است. کنترل واتساپ دیگران باید به نوعی باشد که اطلاعات به صورت یک پایگاه داده و یا یک فایل پشتیبان در یک مسیر ساخته شود. این کار کمی هزینه بیشتر لازم دارد ولی روشی مطمئن و منظم است. به این صورت که فایل پشتیبان در ایمیل شما ذخیره شود. پس هر زمان که لازم بود فایل پشتیبان را استفاده کنید. این روش تنها برای تهیه فایل پشتیبان کاربرد دارد.

کنترل واتساپ دیگران به کمک مای کنترل انجام میشود.

چگونه از مای کنترل برای کنترل واتساپ دیگران استفاده کنیم؟

 

برای کنترل واتساپ همیشه یک کد امنیتی به خط اصلی کاربر ارسال میشود. این پیام حاوی کد امنیتی است و اگر فردی بجز خود شخص آن را دریافت کند اطلاعات حساب را دریافت میکند. سپس آن را برای دسترسی به پیام ها استفاده میکند. اما اینکار ساده شما را به پیام های قبلی نمیرساند و همچنین کاربردی نیست. چون حساب از دست صاحب اصلی آن خارج میشود. پس برای کنترل واتساپ دیگران باید از روشی که حساب کاربری به مشکل نخورد استفاده کرد.

برای اینکار تنها با نصب برنامه مای کنترل به گوشی فرد وارد شوید و سپس از این طریق به اطلاعات واتساپ دسترسی داشته باشید. در این روش تمامی دسترسی ها در حد امکان برای شما باز میشود. این روش نا محسوس عمل میکند و خود شخص اصلا از آن آگاهی ندارد. اما نکات ریزی برای استفاده و کنترل واتساپ دیگران هست. این نکات را باید رعایت کرد تا صاحب اصلی همچنان از آنها آگاه نشود.  به این صورت نه تنها خود فرد متوجه هک نمیشود بلکه افراد دیگر نیز متوجه حضور غیر عادی فرد نیز نمیشوند. البته این موضوع به دیدن آموزش موجود د مای کنترل و اجرای دقیق آن توسط فرد مربوط است.

کنترل واتساپ دیگران باید نا محسوس و مخفی باشد.

2 پاسخ
  1. فرهاد پورغریب
    فرهاد پورغریب می گوید:

    ممنون میشم در مورد روش نصب وراهکار نصب نرم افزارهاتون فیلم اموزشی بزارید وشماره پشتیبانی شمارو پیدا نمیکنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *