ردیابی محل گوشی موبایل یا تبلت از روی نقشه گوگل

یافتن گوشی اندروید دزدیده شده با اکانت گوگل (جیمیل)

گوشی گمشده ات را با گوگل پیدا کن!

یافتن گوشی : بی شک گوگل غول دنیای فناوری می باشد که در زمینه های مختلف دست دارد ! شاید اطلاعات موجود در آن بیشتر از اطلاعات هر دولتی باشد چرا که همگی به نوعی از خدمات آن استفاده می کنیم.

بعنوان مثال می گویند گوگل حتی آمار ترافیک کشور را بیشتر از پلیس راهور دارد! به دلیل اینکه همه گوشی اندروییدی دارند و طبیعتا به اینترنت نیز متصل هستند و در ارسال اطلاعات به گوگل شکی وجود ندارد، و نتیجه کلی اینکه گوگل اطلاعات ترافیکی سراسر جهان را خواهد داشت!

ردیابی محل گوشی موبایل یا تبلت از روی نقشه گوگل

اما سرویسی که بسیار کاربردی است و امروز قصد معرفی آن به شما داریم، Google Find My Device می باشد. اگر بخاطر داشته باشید باتوجه به درخواست کاربران قبلا در این پست نرم افزار ها و روش هایی را معرفی کردیم که درصورت گم شدن یا به سرقت رفتن گوشی بکارتان می آمدند، منتها هم اکنون روشی بسیار سریع تر و در دسترس تر به شما معرفی میکنیم چراکه به هنگام سرقت گوشی دیگر فرصت کافی ندارید برای ردیابی آن یا حتی شاید نرم افزار هایی که معرفی کرده ایم را نصب نکرده باشید و در نتیجه هیچ راهی که سریع گوشی تان را بیابید وجود نخواهد داشت. اما با استفاده از Google Find My Device هر لحظه گوشی قابل ردیابی خواهد بود.

برای اینکه بتوانید این قابلیت را پیش بینی کنید و بعدا بتوانید گوشی خود را پیدا کنید کافی است روی گوشی اندروییدی خود به جیمیل خود لاگین کنید! همین کافی است!

و سعی کنید وقتی در شلوغی هستید یا جایی که احتمال می دهید گوشی گم شود و یا به سرقت رود، اینترنت آن را متصل بگذارید تا ارتباط با گوگل برقرار باشد!

اما حالا موبایلم گم شده است، چه کار کنم؟!

سریع با همان جیمیلی (Gmail) که در گوشی خود وارد شده بودید! در مرورگر لپ تاپ یا کامپیوتر خود وارد شوید و سپس به آدرس https://myaccount.google.com/intro/find-your-phone بروید! یا هم برای دسترسی سریع تر در گوگل جستجو کنید Google Find My Device! سپس در صفحه باز شده دقیقا نام و مدل گوشی تان را نشان می دهد و اینکه چند لحظه پیش آنلاین بوده اید! اگر هم اکنون آنلاین باشد نوشته خواهد شد Just Now!

fsd

  • امکاناتی که Google Find My Device در اختیار شما قرار می دهد:
  1. ردیابی محل گوشی (یافتن گوشی ) موبایل یا تبلت از روی نقشه گوگل
  2. امکان به صدا در آوردن گوشی !(می توانید وقتی نزدیک محل شدید از این قابلیت استفاده کنید تا جای دقیق گوشی را پیدا کنید)
  3. پاک کردن تمامی اطلاعات و ریست تنظیمات از راه دور
  4. قفل کردن صفحه گوشی از راه دور
  5. عدم نیاز به نصب نرم افزار خاص
  6. استفاده کاملا رایگان
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *