ترفند ردیابی گوشی افراد می تواند در جهت مراقبت از همسر و فرزندان باشد. و یا پدر و مادر پیر و آلزایمری صورت بگیرد که این امر بسیار مفید است و نگرانی ما را نسبت به عزیزانمان کاهش میدهد.در اين مطلب بهترين روش رديابي گوشي را معرفي ميكنيم

همچنین با ردیابی گوشی افراد در صورتی که گوشی ما یا افراد مورد نظرمان گم شده باشند یا مورد سرقت قرار گرفته باشند میتوان اطلاعات مفیدی را به دست آورد و حتی کنترل گوشی مورد نظر را از راه دور به دست گرفت.

1- ردیابی گوشی افراد از طریق گوگل

در ردیابی گوشی افراد از طریق گوگل باید رمز عبور و جی میل خود را در گوشی شخص مورد نظر سینگ نمایید که برای این کار باید به تنظیمات گوشی بروید و در قسمت حساب ها، افزودن حساب جدید را انتخاب کنید و یک حساب جدید با جیمیل و رمز خودتان بسازید.

سپس به قسمت ایمنی یا امنیت در قسمت تنظیمات بروید و گزینه سرپرست ها یا مدیریت دستگاه را فعال کنید.

در نهایت هم با سرچ کردن عبارت “پیدا کردن دستگاهم در گوگل” به سایت هایی دسترسی پیدا میکنید که به شما اجازه کنترل و ردیابی گوشی مورد نظر را میدهند( البته بعد از وارد کردن رمز و جیمیل مربوطه)

ردیابی گوشی افراد از طریق گوگل علاوه بر امکان ردیابی به ما این امکان را میدهد که اطلاعات گوشی مورد نظر را از راه دور پاک کنیم و یا گوشی را از راه دور قفل کنیم. همچنین به صدا دراوردن زنگ گوشی به مدت پنج دقیقه از مزیت های دیگر این روش میباشد.

بهترين روش رديابي گوشي افراد

2- ردیابی گوشی افراد با گوگل مپز

قابلیت ردیابی گوشی افراد از طریق گوگل مپ برای نسخه اندروید و آی او اس ارائه شده است. در این روش ابتدا باید قسمت منو را در برنامه گوگل مپز باز کنیم و با سیاست های مربوط به موقعیت مکانی اعلام موافقت نماییم.

در این صورت سرویس ردیابی دستگاه مورد نظر روشن می شود و یک لینک مخصوص برای دستگاه در اختیار قرار میدهد . که باید این لینک را برای گوشی خود نیز ارسال کنیم.

سپس در گوشی خود از طریق لینک ارسال شده ، موقعیت مکانی فرد مورد نظر را از طریق نقشه های گوگل ردیابی کنیم.

ناگفته نماند که مواردی از جمله زمان اشتراک گذاری و مسافت به اشتراک گذاری را نیز میتوان تعیین نمود.

بهترين روش رديابي گوشي افراد

3- ردیابی گوشی افراد از طریق IP

این روش برای ردیابی شبکه های اجتماعی افراد از جمله تلگرام مفید است و از طریق آن میتوان IP شخص مقابل را به دست آورد و سپس از موقعیت مکانی وی باخبر شد.

در ردیابی گوشی افراد به این شیوه نیازی به روشن بودن GPS نیست . و ردیابی تنها از طریق IP فرد مورد نظر صورت میگیرد. ناگفته نماند که اگر شخص از وی پی ان استفاده کند موقعیت آن مشخص نخواهد شد.

هر چند این روش خیلی دقیق نمی باشد. اما در پیدا کردن موقعیت افرادی که به ما دروغ میگویند و یا یافتن موقعیت گوشی مفقود شده ما را یاری میکند . آموزش های مربوط به ردیابی گوشی افراد از طریق آی پی در اینترنت موجود است و تنها با یک سرچ ساده قابل دسترسی است.

بهترين روش رديابي گوشي افراد

ترفند ردیابی گوشی افراد

ردیابی شگفت انگیز افراد

اگر میخواهید در 2 دقیقه هرکسی را که میخواهید ردیابی کنید حتما روی لینک زیر کلیک کنید.

لينك رديابي لحظه اي