رديابی گوشی خاموش : حتما تا به حال ماجراهایی راجع به شنود و ردیابی موقعیت های مکانی گوشی های سازمان های جاسوسی شنیده اید! چیزی که در حالت واقعی و منطقی به نظر می رسد این است که در زمان ردیابی گوشی بایستی تلفن همراه روشن باشد تا سیگنال های مخابراتی به دکل ها ارسال شوند.  حتی اگر گوشی تلفن همراه خاموش باشد، سازمان جاسوسی آمریکا می‌تواند آن را ردیابی کند! اما سوالی که پیش می آید این امر چگونه اتفاق می افتد؟ سوال دوم این است که چگونه می توان مانع ردیابی گوشی حتی خاموش شد؟

رديابي گوشي اسكرين شات از گوشي

حتما در فیلم های پلیسی و سیاسی دیده اید که مجرمان به هنگام فرار و جلوگیری از ردیابی شدن موقعیت مکانی گوشی همراه خود را دور می اندازند و یا از گوشی و سیم کارت دیگر استفاده می کنند. در واقع صرفا حالت خاموش و یا فلایت که آنتن گوشی را از دسترس خارج می کند راه کافی برای جلوگیری از ردیابی نمی باشد.

ردیابی گوشی خاموش چگونه ممکن می شود؟

درست است که با گذاشتن گوشی روی فلایت مد یا خارج کردن سیم‌کارت ارتباط شما با شبکه موبایل قطع می‌شود، اما ساده‌ لوحانه‌ است اگر فکر کنید با این کار دیگر ردیابی نمی‌شوید. گوشی شما چه آیفون باشد، چه اندرویدی و چه هر چیز دیگری، سیستم عامل دومی به نام فریمور مودم دارد که همیشه در حال فعالیت است. این فریمور کار شناسایی دکل‌های موبایل و تشخیص اتصال به هر یک را در پس‌زمینه انجام می‌دهد. فعالیت این بخش حتی با خارج کردن سیم‌کارت متوقف نمی‌شود و می‌تواند بفهمد که در هر لحظه کدام دکل‌های موبایل در موقعیت شما وجود دارند.

چگونه می توان مانع ردیابی گوشی خاموش شد؟

با وجود بدافزار هایی مانند PowerOffHijack که در گوشی فرد نفوذ می کند حتی با خاموش کردن گوشی ردیابی امکان پذیر است. این بدافزار روند خاموش شدن گوشی را جعل می‌کند. در نتیجه شما با دیدن انیمیشن خاموش شدن گوشی و نمایشگر گمان می‌کنید که دستگاهتان خاموش شده است، در صورتی که این طور نیست و گوشی در پس‌ زمینه روشن باقی می‌ماند.

تنها راه باقی‌ مانده درآوردن باتری گوشی است. درواقع وقتی ارتباط منبع انرژی را قطع کنید، هیچ یک از قطعات گوشی قادر به ادامه فعالیت نیستند و می‌توان مطمئن بود که کسی نمی‌تواند گوشی شما را ردیابی کند.

رديابی گوشی خاموش

رديابی گوشی خاموش

مای کنترل هوشمند،سریع،امن

كنترل و رديابی فرزندان

  1. کنترل، مکان یابی و ردیابی موقعیت لحظه به لحظه گوشی موبایل
  2. کنترل و ردیابی تماس ها و پیامک های گوشی موبایل با گزارش کامل
  3. کنترل و ردیابی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام و … در فضای مجازی
  4. کنترل و ردیابی  گوشی نامحسوس گوشی تلفن همراه موبایل به صورت غیرقابل تشخیص حتی توسط فرزندان
  5. نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی
  6. نسخه های کاملا حرفه ای و نامحدود، حتی بدون پرداخت شارژ ماهیانه و سالیانه

اولین و قدرتمند ترین نرم افزار اندروید ردیابی گوشی مکان یابی و کنترل گوشی تلفن همراه موبایل جهت امنیت فرزندان و دیگر افراد خانواده

چطوري با گوگل مپ لوكيشن بفرستيم