رديابي گوشي

ردیابی گوشی خاموش

ردیابی گوشی خاموش چگونه ممکن می شود؟

حتما تا به حال ماجراهایی راجع به شنود و ردیابی موقعیت های مکانی گوشی های سازمان های جاسوسی  شنیده اید! چیزی که در حالت واقعی و منطقی به نظر می رسد این است که در زمان ردیابی گوشی بایستی تلفن همراه روشن باشد تا سیگنال های مخابراتی به دکل ها ارسال شوند.اما در پست آیا ردیابی گوشی خاموش امکان پذیر است؟ به مطلبی اشاره کردیم که حتی اگر گوشی تلفن همراه خاموش باشد، سازمان جاسوسی آمریکا می‌تواند آن را ردیابی کند! اما سوالی که پیش می آید این امر چگونه اتفاق می افتد؟ سوال دوم این است که چگونه می توان مانع ردیابی گوشی حتی خاموش شد؟ با مای کنترل همراه باشید:

حتما در فیلم های پلیسی و سیاسی دیده اید که مجرمان به هنگام فرار و جلوگیری از ردیابی  شدن موقعیت مکانی گوشی همراه خود را دور می اندازند و یا از گوشی و سیم کارت دیگر استفاده می کنند.در واقع صرفا حالت خاموش و یا فلایت که آنتن گوشی را از دسترس خارج می کند راه کافی برای جلوگیری از ردیابی نمی باشد.

ردیابی گوشی خاموشدرست است که با گذاشتن گوشی روی فلایت مد یا خارج کردن سیم‌کارت ارتباط شما با شبکه موبایل قطع می‌شود، اما ساده‌لوحانه‌ است اگر فکر کنید با این کار دیگر ردیابی نمی‌شوید. گوشی شما چه آیفون باشد، چه اندرویدی و چه هر چیز دیگری، سیستم عامل دومی به نام فریمور مودم دارد که همیشه در حال فعالیت است. این فریمور کار شناسایی دکل‌های موبایل و تشخیص اتصال به هر یک را در پس‌زمینه انجام می‌دهد. فعالیت این بخش حتی با خارج کردن سیم‌کارت متوقف نمی‌شود و می‌تواند بفهمد که در هر لحظه کدام دکل‌های موبایل در موقعیت شما وجود دارند.

ردیابی گوشی خاموش مای کنترل
با وجود بدافزار هایی مانند PowerOffHijack  که در گوشی فرد نفوذ می کند حتی با خاموش کردن گوشی ردیابی امکان پذیر است.این بدافزار روند خاموش شدن گوشی را جعل می‌کند. درنتیجه شما با دیدن انیمیشن خاموش شدن گوشی و نمایشگر گمان می‌کنید که دستگاهتان خاموش شده است، در صورتی که این طور نیست و گوشی در پس‌ زمینه روشن باقی می‌ماند.

تنها راه باقی‌ مانده درآوردن باتری گوشی است. درواقع وقتی ارتباط منبع انرژی را قطع کنید، هیچ یک از قطعات گوشی قادر به ادامه فعالیت نیستند و می‌توان مطمئن بود که کسی نمی‌تواند گوشی شما را ردیابی کند.

ورود به فروشگاه 

خرید ردیاب

مشاهده امکانات

امکانات

برچسب ها: ردیابی
2 پاسخ
  1. عیسی
    عیسی می گوید:

    گوشی خاموش است و نمیونم در کجای خانه گم شده لطفا ردیابش کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *