شنود مکالمات تلفنی دیگران از راه دور !!

شنود مکالمات تلفنی با شماره تلفن به وسیله برنامه مای کنترل انجام دهید همانطور که شما میدانید هر تلفن همراهی دارای یک میکروفون بسیار حساس است که همواره قابلیت فعال شدن را دارا می باشد. فعال کردن این میکروفون نیازی به برقراری تماس با گوشی مزبور و فعال شدن سیم کارت گوشی و یا حتی روشن بودن تلفن همراه ندارد.

رديابي گوشي شنود تماس ها

شنود موبایل می تواند از آن چه فکر می کنید، ساده تر باشد، ولی از همه مهم تر این است که شنود موبایل یا تلفن ثابت دیگران بدون اجازه که معمولا هم به قصد جاسوسی و پنهانی خواهد بود، غیرقانونی است. اما قصد دارد تانها از جنبه آموزشی و همچنین معرفی روش های مختلف شنود از راه دور سطح آگاهی را افزایش دهیم تا بتوانید از سو استفاده های احتمالی جلوگیری کنید.
با توجه به نیاز افراد که این روزها برای شنود مکالمات بسیار در صدد به دست آوردن برنامه ای هستند که بتوانند تلفن همراه فرزندان و خانواده خود را کنترل و نظارت کنند .
هر کجا که استراق سمع و شنود مکالمات تلفن های همراه به میان می آید تصویری که در اذهان عامه نقش می بندد این است که در هنگام برقراری تماس، مکالمات رد و بدل شده توسط دستگاهی واسط ضبط می شود و مورد شنود قرار می گیرد.

 

شنود مکالمات دیگران

این نوع استراق سمع اگر چه می تواند مورد استفاده قرار گیرد اما با پیدایش تلفن های همراه و گسترش ارتباطات سیار ، شیوه های جدید و کاراتری جهت شنود مکالمات و استراق سمع های محیطی به کار گرفته می شود.
شرکت های سازنده گوشی های هوشمند از این تجارت ها بسیار سود میبرند فروش دستگاه های فعال کننده میکروفون های تلفن های همراه و امکانات شنود این میکروفون های فعال شده می باشد.

شنود از راه دور تماس تلفنی دیگران

طرز کار این دستگاه ها قابلیت هایی به خریداران آنها می دهد که با استفاده از آن می توانند به راحتی ، تلفن همراه شخص مورد نظر خود را به میکروفون مخفی خود تبدیل نموده و کلیه مکالمات وی در محل کار ، منزل و یا حتی در جمع دوستان را به راحتی شنود نمایند.

البته این دستگاه های شنود مکالمات تلفنی تنها توسط شرکت های سازنده تلفن های همراه، تولید نمی شود و سایر شرکت های تولید کننده نرم افزار های موبایل نیز می توانند در صورت داشتن کد های نفوذ به دستگاه های تلفن های همراه شرکتی خاص نرم افزار مناسب شنود این نوع تلفن های همراه را تولید نمایند.

البته فعال کردن این نوع سیستم، عموماً نیاز به نصب نرم افزار مربوطه بر روی تلفن همراه افراد قربانی دارد که این عمل ممکن است از طریق ارسال پیامک ، بلوتوث و … انجام گیرد.

با توجه به این اقدام که شما با ارسال پیامکی برای نصب این نرم افزار مخفی استفاده نماید، پیامکی عمومی مانند تبریک سال نو به طیف وسیعی از مشترکان یک شهر ارسال می کند و مشترکان تلفن های همراه نیز پس از خواندن این پیامک ، فرد مهاجم را در جایگذاری این جاسوس کوچک یاری می رسانند.

با استفاده از این تکنولوژی، هر تلفن همراه یک جاسوس بالقوه می تواند باشد که حتی در صورت خاموش بودن دستگاه تلفن همراه نیز می تواند بسته به حساسیت میکروفون خود، امواج صوتی را از شعاعی از محیط خود، جذب و ارسال نماید.

لازم به ذکر است که این سیستم جاسوسی، تنها محدود به شنود مکالمات محیطی نمی شود بلکه این دستگاه ها قادر به دسترسی به تمامی بخش های تلفن همراه از قبیل یادداشت های شخصی، پیام های کوتاه ، لیست تماس ها و … می باشند.

اما با ابنکه این دستگاهها قانونی نبوده و بسیار سخت پیدا خواهند شما و اگر هم پبدا شوند قیمت گزافی دارند به صرفه نخواهد بود که شما از آن استفاده کنید ما به شما برنامه ای معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن میتوانید بسیار ساده تمام اطلاعات گوشی فرد مورد نظر خود را بدست آورید

خدمات برنامه شنود مکالمات تلفنی با  اپلیکشن مای کنترل:

– ردیابی و مکان یابی لحظه به لحظه

– گزارش لیست تماس ها و شنود مکالمات

– گزارش لیست پیامک ها

– گزارش شبکه های اجتماعی

– گزارش پیام های تلگرام

– کنترل عملکرد ایسنتاگرام

– گزارش پیام های واتس اپ

 

– وب سایت های بازدید شده

– اعلام تغییرات سیم کارت

– امکان فیلترنیگ تماسها

– قابلیت فیلتنرینگ پیامکها

– حذف اطلاعات از راه دور

– عملکرد در حالت آفلاین

– گزارش پیام های لاین

– و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

خرید و دانلود برنامه شنود تماس تلفنی دیگران