بهترین ردیاب , ردیابی تلفن همراه , برنامه ردیابی نامحسوس گوشی , ردیاب گوشی , ردیاب گوشی دیگران رایگان , ردیابی گوشی همسر , ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل , ردیابی نامحسوس موبایل , ردیاب گوشی با شماره , دانلود رایگان ردیابی افراد از روی شماره موبایل, ردیاب گوشی بدون نصب

هفت روش برای ردیابی گوشی و موقعیت مکانی اعضای خانواده

مای کنترل – برای ردیابی گوشی  ، موقعیت مکانی اعضای خانواده اپلیکیشن های رایگان زیادی وجود دارند. در این مطلب به معرفی این اپلیکیشن ها می پردازیم.

نظارت بر اعضای خانواده در سال ۲۰۱۷ از همیشه آسان تر و شاید هم مخفی کارانه تر شده است. دیگر برای این که بفهمید فرزندتان در خانه است یا خیر، نیاز به تماس گرفتن یا ارسال پیامک به او را ندارید یا اگر بی صبرانه منتظر رسیدن پدر خود به منزل هستید، می توانید به راحتی زمان ورود او به خانه را بفهمید.

ردیابی گوشی

امروزه برنامه های کاربردی وجود دارند که قادرند به راحتی اعضای خانواده یا دوستان شما را زیر نظر گرفته و موقعیت مکانی تقریبی آن ها را به شما نشان دهند که می تواند بسیار مفید باشد.

اگر فردی فراموش کرد با شما تماس بگیرد و یا پاسخ گویی تماس های شما نبود، دیگر لازم نیست نگران او شوید. کافیست به اپلیکیشن ردیابی خود نگاهی بیندازید تا همه چیز را متوجه شوید و آرامش خاطر را به دست آورید.

اگر ردیابی افرادی که دوستشان دارید دزدانه به نظر می رسد و یا از بابت این که مورد جاسوسی قرار بگیرید نگران هستید، باید بگوییم که هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد.

همه این اپلیکیشن های اندرویدی و آیفون که در زیر معرفی می کنیم امن بوده و شما می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید. مخاطبین شما باید با ردیابی شدن موافقت کنند و دستور العمل استفاده از این اپلیکیشن ها هم بسیار واضح و ساده است.

همان طور که اپلیکیشن های معرفی شده در زیر را مورد استفاده قرار می دهید، به خاطر داشته باشید که این ابزار ها کاملا دقیق نیستند و میزان دقت مکان یابی آن ها به قدرت سیگنال های GPS بستگی دارد. همچنین هیچکدام از این ابزار ها در هنگام خاموش بودن گوشی قابل استفاده نیست.

ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با Glympse

این اپلیکیشن که جهت ردیابی فوری طراحی شده است، به شما اجازه می دهد تا افرادی که می توانند موقعیت مکانی شما با استفاده از GPS مشاهده کنند را تعیین کرده و حتی مدت زمان ردیابی شدن خود را انتخاب کنید.

امکان پایان دادن به اشتراک گذاری موقعیت به دو صورت در این اپلیکیشن وجود دارد: در روش اول، پس از پایان مهلت زمانی تعیین شده، اشتراک گذاری به صورت خودکار متوقف می شود. همچنین شما می توانید انتقال اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی خود را به صورت دستی متوقف نمایید. علاوه بر این ها، شما می توانید مدت زمان ردیابی شدن خود را در صورت لزوم افزایش دهید.

کافیست هنگامی که از محل کار خود به سوی منزل حرکت می کنید، Glympse را فعال کنید تا به همسرتان اجازه دهید موقعیت شما را مشاهده کرده و از لحظه ورود شما به خانه آگاه شود. همچنین اگر با دوستان خود در پارک یا یک نمایشگاه عمومی قرار ملاقات دارید، می توانید این اپلیکیشن را فعال نموده و به راحتی همدیگر را از دور کنترل کنید.

اپلیکیشن Glympse می تواند موقعیت لحظه ای افراد را به همراه زمان تخمینی رسیدن و سرعتشان را به ایمیل شما ارسال و یا آن را به گوشی پیامک کند و حتی به شبکه های اجتماعی بفرستد. یکی از قابلیت های جالب این اپلیکیشن، یکپارچه سازی آن با تقویم است که موقعیت شما و زمان تخمینی رسیدن به مقصد را با دیگران به اشتراک می گذارد.

اپلیکیشن Glympse برای اندروید و آیفون رایگان است.

ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با Life360 Family Locator

این اپلیکیشن رایگان به اعضای خانواده اجازه می دهد یکدیگر را به صورت زنده و لحظه ای ردیابی کنند. قابلیت بی نظیری در این اپ وجود دارد که به اعضای خانواده امکان می دهد از ورود یک نفر به یک موقعیت از قبل تعریف شده مثل خانه یا مدرسه آگاه شوند. امکان تعیین دو موقعیت مجزا برای این کار وجود دارد. بنابر این وقتی بچه ها از مدرسه به خانه بر می گردند، اپلیکیشن Life 360 به صورت خودکار این مورد را بررسی کرده و اعلانی را به گوشی هوشمند سایر اعضای خانواده می فرستد.

همچنین این اپلیکیشن دارای یک تاریخچه کامل از آخرین موقعیت های مکانی است که برای مرور کلی آخرین فعالیت های انجام شده توسط اعضای خانواده بسیار مفید است. قابلیت پیش فرضی به نام panic در این اپ وجود دارد که قادر است در شرایط اضطراری مختصات GPS دقیق موقعیت شما را به ایمیل های از پیش تعیین شده ارسال کرده و یا به شماره های تعریف شده پیامک کند. همچنین می توان از این اپلیکیشن برای ارسال پیغام میان اعضای خانواده استفاده کرد.

اگرچه این اپلیکیشن و خدماتش رایگان است، ولی نسخه پرمیومی (حرفه ای) نیز برای آن وجود دارد که با پرداخت ۵ دلار در ماه یا ۵۰ دلار در سال برای کل اعضای خانواده قابل استفاده است. این نسخه امکان تعریف تعداد بی نهایت موقعیت از پیش تعیین شده، قابلیت ردیابی دستگاه هایی به غیر از گوشی های هوشمند و قابلیت محافظت از گوشی های سرقتی را دارد. همچنین امکان استفاده از قابلیت های این نسخه به صورت آزمایشی تا ۳۰ روز وجود دارد.

شما می توانید نسخه رایگان Life360 Family Locator را برای اندروید و آیفون دانلود کنید.

ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با Find My Friends

این اپلیکیشن نیز که توسط سازندگان Life360 ساخته شده است، قابلیت اشتراک گذاری موقعیت مکانی و ارسال پیغام را در اختیار شما قرار می دهد. آیا می خواهید چند روزی شهر را ترک کنید؟ پس مسافرت و مقصد خود را قبل از آغاز با دیگران هماهنگ کنید. به همین ترتیب، می توان از این اپلیکیشن برای اشتراک گذاری فوری موقعیت مکانی با دیگران در شرایط اضطراری نیز بهره گرفت.

مانند سایر برنامه های از این دست، این یکی هم از نقشه های گوگل (Google Maps) استفاده می کند، به همین خاطر یادگیری و کار با آن بسیار ساده است. علاوه بر این، این نقشه مکان های مهمی همچون ایستگاه پلیس، آتش نشانی و بیمارستان ها را به صورت خودکار روی نقشه به نمایش می گذارد.

نسخه پرمیوم (حرفه ای) Find My Friends با پرداخت ۵ دلار در هر ماه قابل تهیه است که امکان تعریف بی نهایت موقعیت از پیش تعریف شده، تاریخچه موقعیت های مکانی کامل تر، کمک های کنار جاده ای و پشتیبانی از دستگاه هایی به غیر از گوشی های هوشمند را داراست. همه کاربران می توانند این نسخه را برای ۳۰ روز به صورت رایگان و آزمایشی تجربه کنند.

همین الان می توانید اپلیکیشن Find My Friends را به صورت رایگان برای اندروید و آیفون دریافت کنید.

ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با Google+

این یکی ممکن است چندان در این زمینه معروف نباشد، ولی سرویس شبکه اجتماعی گوگل به نام Google+ هم می تواند برای اشتراک گذاری موقعیت مکانی مفید باشد. طراحی این اپلیکیشن یادآور برنامه قدیمی Google Latitude است که با Google Maps ترکیب شده است.

برای به اشتراک گذاری موقعیت مکانی خود با سایرین، با استفاده از اپلیکیشن Google+ درخواستی را به شماره مخاطب مورد نظر خود ارسال کنید. پس از اینکه آن فرد قبول کرد، شما می توانید موقعیت مکانی همدیگر را با آن اپ مشاهده کنید. شایان ذکر است که برای مشاهده موقعیت فرد مورد نظر لازم نیست وی مجدد درخواستی را به شما ارسال کند.

اپلیکیشن Google+ رایگان بوده و برای اندروید و آیفون موجود است.

ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با FamiSafe

این برنامه برای اندروید و iOS طراحی شده و قبلیت هایی دارد که می توانید با آن به راحتی موقعیت مکانی دستگاه دیگری را بیابید. ویژگی های این برنامه به شرح زیر است:

  • دسترسی سریع به موقعیت موردنظر با دقت بالا
  • اگر دستگاه موردنظرتان دزدیده و یا گم شد، این برنامه کمک می کند تا بلافاصله پس از اتصال مجدد آن به اینترنت از موقعیت آن مطلع شوید.
  • نسخه پریمیوم این برنامه هم عرضه شده که باید برای دریافت آن مبلغی را پرداخت کنید.
  • انعطاف پذیری این برنامه برای همکاری کامل با کاربر قابل ذکر است.

ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با Geo-Tracker

این برنامه برای گوشی های اندرویدی طراحی شده و می توانید آن را به راحتی از گوگل پلی تهیه کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به نمایش سرعت حرکت دستگاه مورد نظر اشاره کرد.

ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با my-control

 

ردیابردیابیردیابی

کافیه برنامه ( دانلود برنامه ردیابی ) رو روی گوشی فرزند و یا عزیزانتان نصب کنید.سپس به صورت مخفیانه و از راه دور با  گوشی یا کامپیوتر تمامی پیام ها،تماس ها و موقعیت دقیق گوشی مورد نظر را کنترل و ردیابی کنید.

کنترل لحظه به لحظه و از راه دور موقعیت و مکان گوشی

این برنامه به صورت کاملا مخفیانه موقعیت و مکان گوشی مورد نظر رو براتون میفرسته،جالبیش اینجاس که میتونید تعیین کنید هر چند دقیقه یا هر چند ساعت موقعیت مکانی گوشی فرزند یا عزیزانتان را برایتان ارسال کند.

با استفاده از قابلیت مکان یابی لحظه به لحظه تمامی محل های رفت و آمد فرزند و عزیزانتان را به صورت مخفیانه کنترل خواهید کرد،همچنین با این قابلیت بسیار جالب گوشی را ضد سرقت خواهید کرد.

محتوای کامل و متن پیاک های ارسالی و دریافتی به همراه شماره های مربوطه گوشی مورد نظر را به صورت نامحسوس و کاملا مخفیانه کنترل کنید.

تمامی تماس های گرفته شده،دریافتی و بدون پاسخ گوشی( فرزند و عزیزانتان) را به همراه جزئیات ۱-مدت زمان مکالمه ۲-زمان برقراری تماس را کاملا مخفیانه تحت نظر داشته باشید.


 

از تمامی امکانات برنامه  ردیاب لحظه به لحظه و کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی برای همیشه بهره مند شوید

با یکبار خرید و فعال سازی این برنامه میتوینید به صورت نامحدود و همیشگی از تمامی امکانات ان استفاده کنید.


همین الان برنامه ردیابی گوشی لحظه به لحظه و کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی رو خریداره کرده و استفاده کنید:
دانلود برنامه ردیابی
  • این هزینه فقط به خاطر وقت و زحمت گذاشته شده برای ساخت برنامه است

ردیابی موبایل

ضمانت


هشدار; تمامی مسئولیت استفاده نادرست از این برنامه بر عهده خود شخص میباشد.

بهترین ردیاب موبایل

“ضرورت کنترل گوشی فرزندان توسط والدین“

 

اکثر خانواده هایی که فرزندانشان از موبایل اندرویدی استفاده می کنند و دارای نگرانی های زیادی در این رابطه هستند، که فرزندانشان در اینترنت و در شبکه های اجتماعی چه کارهایی انجام می دهند،چه مطالبی را مورد مطالعه قرار می دهند.

اینترنت و شبکه های اجتماعی همان طور که می تواند بسیار مفید باشد ،

به همان اندازه نیز دارای زیان است و اگر به صورت کامل برای استفاده فرزندان کنترل نشود ممکن است

زیان های جبران ناپذیری از تاثیرات گوشی های اندرویدی و فضای مجازی به فرزندان وارد شود.

به همین منظور نرم افزارهایی با هدف کنترل والدین بر گوشی اندرویدی فرزندان طراحی شده است که تا حدود زیادی مشکلات را برطرف کرده است.

نام یکی از این نرم افزارهای کنترل گوشی فرزندان، برنامه نظارت والدین می باشد .

به کمک این برنامه والدین می توانند ، تا فعالیت هایی که فرزندان و یا دیگر اعضای خانواده روی گوشی اندرویدی خود انجام می دهند را کنترل کنند.

 

برخی از سوالات متداول کاربران در رابطه با برنامه :

آیا این برنامه ( ردیابی گوشی ) جهت عملکرد درست نیازی به روت گوشی دارد:

خیر هیچ نیازی به روت ندارد

 این برنامه روبایدباهمون گوشی موردنظردان کنیم یانه میشه باگوشی خودم دانلودکنم بعدبریزم توگوشی موردنظر؟؟

برنامه رو میتونید با گوشی خودتون دانلود کنید و بر روی گوشی مورد نظر ارسال و نصب کنید.


ورود به فروشگاه 

خرید ردیاب

مشاهده امکانات

امکانات


0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *