هک اینستاگرام

هک اینستاگرام | کنترل دایرکت های اینستاگرام | نظارت بر فرزندان



اهمیت هک اکانت اینستاگرام از آنجایی شروع شد که، این شبکه اجتماعی به عنوان یک منبع درآمد برای کاربران پرطرفدار نیز شناخته شد. همچنین با افزوده شدن قابلیت ارسال پیام به این اپلیکیشن، انگیزه بررسی و کنترل دایرکت های اینستاگرام ، تمایل افراد برای دستیابی به حساب های این سرویس را دو چندان ساخته است.

چگونه اینستاگرام را هک کنیم و دایرکت های اکانت مورد نظر را بررسی کنیم؟

ما در اینجا قصد بررسی روش هایی که ممکن است به هک اینستاگرام منجر شود را داریم، تا از دست رفتن حساب شما پیشگیری لازم را به عمل آوریم. همچنین تصمیم به معرفی یک ابزار نظارتی برای کنترل دایرکت های این شبکه اجتماعی برای والدین داریم، تا به سادگی بتوانند ارتباطات فرزندان خود را در این شبکه اجتماعی بررسی نمایند و از آسیب های احتمالی ناشی از فعالیت در این شبکه اجتماعی جلوگیری لازم به عمل آورند.

چگونه یک اکانت اینستاگرام هک می شود؟

شاید تاکنون از دوستان زیادی شنیده باشید که اکانت اینستاگرام آن ها هک شده است و در اختیار فرد دیگری قرار گرفته است، اما این اکانت ها با برنامه هک اینستاگرام از دست نرفته اند. بلکه با سهل انگاری خود کاربر دسترسی شخص دیگری به آن باز شده است. ما در این قسمت به معرفی اشتباهاتی که ممکن است به لو رفتن حساب اینستاگرام شما بیانجامد می پردازیم.

انواع ترفندهای دستیابی به اینستاگرام افراد:

👈 دستیابی به پسورد اینستاگرام به روش مهندسی اجتماعی
👈 دسترسی به ایمیل و یا تلفن همراه صاحب اکانت
👈 مکاتبه با اینستاگرام در قالب صاحب حساب

دستیابی به پسورد اینستاگرام به روش مهندسی اجتماعی

در این روش هکر اقدام به طراحی، صفحات فیشینگ و یا نرم افزار های شبیه صفحات لاگین اینستاگرام می نماید و قربانی را تشویق به ورود از طریق لینک و یا نرم افزار خاص خود می نماید. به محض وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور در این صفحات و یا برنامه های جعلی، اطلاعات کامل حساب برای هکر ارسال می شود و به این طریق دسترسی وی به اطلاعات حساب قربانی ایجاد می شود.

دسترسی به ایمیل و یا تلفن همراه صاحب اکانت

یکی دیگر از علل از دست رفتن اطلاعات حساب اینستاگرام، دسترسی فرد متخلف به ایمیل و یا شماره تلفن همراه متصل به حساب شما می باشد. در این روش در واقع هک اتفاق نمی افتد و فقط یک بازیابی پسورد ساده صورت می پذیرد و به سادگی دسترسی فرد به اکانت شما صورت می پذیرد.

در فرم لاگین عبارت “Forgot Password” را انتخاب می نمایند و سپس وارد صفحه بازیابیی پسورد می شوند. در صفحه بازیابی پسورد یکی از روش های ایمیل و یا تلفن همراه متصل به حساب را وارد می نمایند و در نهایت بر روی گزینه “Reset Password” کلیک می کنند و در پایان متود انتخاب لینک ریست پسورد را دریافت می کنند. در فرم باز شده در لینک شخص می توانید به سادگی پسورد حساب مورد نظر را بازیابی نماید و کلمه عبور جدیدی را انتخاب نماید.

مکاتبه با اینستاگرام در قالب صاحب حساب

یکی دیگر از روش های هک اکانت اینستاگرام و یا باز پس گیری حساب افراد مکاتبه با پشتیبانی اینستاگرام در قالب مشخصات صاحب اصلی حساب است. به این صورت که فرد متخلف با پشتیبانی اینستاگرام تماس می گیرد و اعلام لو رفتن پسورد و یا از دست رفتن اطلاعات حساب کاربری خود را می نماید.

در پاسخ اینستاگرام برای اطمینان از اینکه واقعا ارسال کنند ایمیل صاحب اصلی حساب است، از وی می خواهد تا درخواست خود را بر روی یک برگه کاغذ به همراه یک عبارت و یا عدد مشخص بنویسد و در حالی که متن را کنار صورت خود قرار داده است، تصویر درخواست را برای آنها ارسال نماید.

در پایان پس از پرسش چند سوال امنیتی در خصوص زمان ارسال آخرین پست و اولین پست اینستاگرام مشخصه های لازم جهت بازیابی اکانت به شما را می دهد. در این روش معمولا فالورها و افرادی که تصاویری از حالت خاص افراد را در دست دارند موفق به دسترسی به حساب قربانی می شوند. ضمنا به روش مشابه می توان اکانت از دست رفته را باز پس گیری نمود.

نکته: پس گاهی اوقات به درخواست ارسال عکس با حالت های خاص افراد شک کنید.

چطور از هک شدن حساب اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

اگر به صورت مختصر و مفید بخواهیم به این موضوع اشاره کنیم، می توانید با رعایت نکات زیر به صورت تقریبا ۱۰۰% از هک شدن اکانت اینستاگرام جلوگیری به عمل آوریم.

برای این کار کافیست نکات زیر را رعایت کنید:

👈 انتخاب یک پسورد پیچیده توام با اعداد و حروف کوچک و بزرگ
👈 فعالسازی کلمه عبور دو مرحله برای ورود به حساب کاربری
👈 ایمن کردن دسترسی به ایمیل متصل به اینستاگرام
👈 جلوگیری از دسترسی افراد به شماره تلفن متصل به حساب

با رعایت نکات ساده فوق می توانید برای همیشه دغدغه هک شدن حساب اینستاگرام را به فراموشی بسپارید.

برای فعالسازی تایید دو مرحله ای نیز کافیست وارد “Settings” اکانت اینستاگرام خود شوید و سپس گزینه “Two Factor Authentication” را در حالت On قرار دهید. در در مراحل بعدی ورود به اکانت، علاوه بر کلمه عبور از شما کد ارسال به شماره تلفن همراه و یا ایمیل لینک شده به حساب را نیز درخواست شود.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه مای کنترل را به شما ارائه نماییم.

آیا تبلیغاتی نیز آیدی و یا ربات هک اینستاگرام صحت دارد؟

خیر، شما با استفاده از ربات و یا آیدی تلگرام قادر به هک حساب اینستاگرامی نخواهید بود. تمامی روش های ارائه در اینترنت جنبه اخاذی و یا تبلیغاتی داشته و هیچ یک قابل اجرا نمی باشند. چه بسا حتی اطلاعات حسابی شخصی خودتان از لو برود.

آیا امکان مشاهده پیام های اینستاگرام دیگران بدون دسترسی به گوشی وی امکان پذیر است؟

اگر برنامه سامانه مراقبت از خانواده را بر روی گوشی تلفن همراه فرزند خود نصب کرده باشید، به راحتی می توانید ارتباطات وی را با دیگر افراد تحت نظر بگیرید.

آیا تبلیغات مبنی بر سفارش هک اینستاگرام دروغ است؟

با توجه به توضیحات ارائه شده در بخش روش های هک حساب اینستاگرام، ممکن است افرادی بتوانند با استفاده از ترفندهای یاد شده، اقدام به دستیابی موقت به حساب دیگران پیدا کنند. اما این روشهای هیچ یک روش ۱۰۰% عملیاتی نمی باشند.

آیا سامانه مراقبت از خانواده هزینه دارد؟

با توجه به ارائه فضای اختصاصی به کاربران جهت جمع آوری مدام اطلاعات گوشی تلفن همراه مورد نظر، استفاده از خدمات این سامانه مستلزم پرداخت هزینه است

قیمت اشتراک ماهانه برای استفاده از خدمات سامانه مای کنترل چقدر است؟

قیمت اشتراک یک ماهه استفاده از خدمات برنامه مای کنترل بسته به نوع اشتراک متفاوت است که در بخش تعرفه مای کنترل قابل مشاهده است.

آیا با این برنامه می توانیم اقدام به هک اینستاگرام همسر خود نماییم؟

خیر، این برنامه صرفا یک برنامه نظارتی جهت مدیریت فرزندان زیر ۱۸ سال است و برای مورد همچون کنترل همسر، دوست دختر، خواهر یا برادر ساخته نشده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف حساب کاربری فرد خاطی مسدود خواهد شد.

هک گوشی

با استفاده از برنامه مای کنترل می توانید کنترل گوشی فرزند خود را به دست گرفته و نظارت کاملی بر فعالیت ها و ارتباطات او داشته باشید. این برنامه در سه نسخه ارائه شده است که در ادامه درباره آنها توضیح خواهیم داد.

نسخه اول را میتوان بر روی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب، آیکون برنامه بصورت خودکار مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمی باشند.

نسخه دوم نرم افزار هک گوشی مای کنترل این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به هک موبایل با شماره و سپس نظارت بر فعالیت های فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری نمایند.

همچنین در آخرین نسخه برنامه سامانه مراقبت از خانواده مای کنترل شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن، آنتی ویروس و هر چیز دیگری که خودتان بخواهید… برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند بر روی لینک، نرم افزار بر روی گوشی ایشان نصب شده و فرزندتان با وارد کردن ایمیل و رمز ثبت شده شما در برنامه، عملیات نصب را به اتمام می رساند و برنامه بصورت کامل از لیست برنامه های نصب شده در موبایل پنهان می شود تا فرزندتان هرگز متوجه عملکرد برنامه نشوند. توجه داشته باشید که این عمل به دلیل مغایرت با قوانین پلیس فتا در سایت مای کنترل انجام نمیگیرد و غیر فعال است.

با استفاده از این نسخه شما در واقع هک با لینک را انجام داده اید. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت ضبط تمام مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

حرفه ای ترین سامانه نظارت و کنترل گوشی های هوشمند

سامانه مراقبت از خانواده مای کنترل عنوان سامانه قدرتمندی است که به منظور مدیریت گوشی فرزندان در حوزه کنترل و مانیتورینگ، خدمات زیر را به والدین ارائه می نمایید:

اولین سامانه ردیابی و کنترل مخفی گوشی موبایل فرزندان برای مراقبت خانواده

● کنترل، مکان یابی و ردیابی موقعیت لحظه به لحظه گوشی موبایل
● کنترل و ردیابی تماس ها و پیامک های گوشی موبایل با گزارش کامل
● کنترل و ردیابی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام و … در فضای مجازی
● کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی تلفن همراه موبایل به صورت غیرقابل تشخیص توسط فرزندان
● نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی
● نسخه های کاملا حرفه ای و دائمی، حتی بدون پرداخت شارژ ماهیانه و سالیانه

 اولین و برترین سامانه آموزشی نرم افزارهای اندرویدی جهت امنیت فرزندان و دیگر افراد خانواده به شما والدین گرامی این امکان را می دهد تا به سادگی و با داشتن کمترین دانش فنی بتوانید از خدمات حرفه ای سامانه برخوردار شوید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *