ثبثب

هک پیامک از راه دور چگونه انجام می شود به همراه معرفی برنامه هک پیام

ارسال اس ام اس و پیامک یکی از قدیمی ترین روش های برقراری ارتباط در گوشی های تلفن همراه می باشد. بدیهی است که برای نفوذ و هک پیامک دیگران نیز برنامه های فراوانی نوشته شده باشد و ترفند های بسیاری ایجاد شده باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن تلفن های همراه هوشمند ، استفاده از پیامک تقریبا جای خود را به اپلیکیشن های پیام رسان اینترنتی مانند تلگرام و واتس اپ داده است . به همین سبب بیشتر هکرها کار خود را روی موضوعاتی نظیر هک تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی متمرکز نموده اند.

اما همچنان پیامک یکی از قابلیت های کاربردی موبایل ها محسوب می شود که در نقاطی که دسترسی به اینترنت محدود می باشد بسیار بسیار کارآمد می باشد. در این مطلب قصد داریم تعدادی از برنامه ها و شیوه هایی که با استفاده از آن می توان اقدام به هک پیامک دیگران از راه دور نمود را معرفی و بررسی کرده و همچنین روش مقابله با این عمل را نیز فرا بگیریم.

تاکنون روش ها و برنامه های بسیار زیادی برای هک پیامک و اس ام اس طراحی و عرضه شده است. اما به جرات می توان گفت اصلی ترین و بهترین برنامه ای که می توان برای کنترل پیامک ها و نظارت بر آن ها معرفی نمود، برنامه مای کنترل می باشد. با استفاده از برنامه مای کنترل علاوه بر کنترل پیامک ها قادر خواهید بود ، حتی به پیام هایی که پاک شده اند، دسترسی داشته باشید و هیچ حرکتی از دید شما مخفی باقی نماند. همچنین با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود، به سادگی روی اپلیکیشن های پیام رسانی و سایر مسنجرها نیز، کنترل و نظارت داشته باشید.

2 پاسخ
    • ادمین
      ادمین می گوید:

      سلام وارد صفحه اصلی سایت شوید
      ابتدا و انتهای صفحه پنل ها موجوده

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *