هك و رديابي اينستاگرام

ردیابی اینستاگرام با شماره تلفن از راه دور

 

ردیابی اینستاگرام از طریق شماره موبایل و یا شماره یاب اینستاگرام روشی است که کاربران زیادی به دنبال آموزش آن هستند ، پیدا کردن مخاطبین توسط سینک کردن افراد به اندازه ای پیچیده است که در بین شبکه های مجازی صورت میگیرد.

ردیابی اینستاگرام یعنی مکان یابی از طریق شماره تلفن مخاطبین و همچنین روشی برای مخفی کردن این حالت برای جلوگیری از قابل رویت بودن را ارائه می دهیم.

ردیابی اینستاگرام افراد با شماره موبایل

قابلیتی که در برنامه اینستاگرام وجود دارد این است که به شما اجازه میدهد دوستان خود را در فیس بوک و یا در بین مخاطبین گوشی همراه (contacts) دلخواه خود را پیدا کرده و فالو کنید. همانند توییتر یک عده شما را فالو می کنند (شما را دنبال می کنند ) و یا شما آنها را دنبال می کنید برای همدیگر کامنت می گذارید و یا لایک می کنید. اگر بخواهید بدانید یک فرد خاص که در لیست مخاطبین گوشی شما وجود دارد در اینستاگرام چکار می کنند و چه مطالبی قرار میدهد باید آنها را follow کنید.

ابتدا برنامه را اجرا کنید سپس مانند تصویر زیر سه نقطه بالای صفحه را لمس کنید.

خوب با استفاده از گزینه  fallow people میتوانید مخاطبین گوشی را در اینستاگرام جستجو کنید،توجه داشته باشید که اگر اولین بار است که از این گزینه استفاده میکنید تعداد مخاطبین شما صفر است.

سپس بروی گزینه Contacts کلیک کنید تا به صفحه بعدی هدایت شوید. در این صفحه contact سیمکارت شما جستجو می شود و افرادی که با شماره ای که شما در تلفن خود دارید در اینستاگرام عضو هستند برای شما نمایش داده میشود و شما میتوانید هر شخصی که مایل به دنبال کردن او هستید، فالو کنید و یا برای او Request بفرستید.

توجه:

کاربران گرامی به این مسئله توجه داشته باشیدکه هر 24 ساعت یک بار میتوانید ردیابی افراد از روی شماره موبایل و جستجوی مخاطبین در گوشی و فهمیدن شماره در اینستاگرام را انجام دهید  و در صورت سعی مجدد ممکن است با پیغام sorry we only allow one unique import per user per day instagram مواجه شوید همچنین با انتخاب گزینه ی Fallow alll + درخواست شما برای همه ی مخاطبین عضو اینستاگرام ارسال میشود.

جلوگیری از پیدا شدن و ردیابی اینستاگرام با شماره تلفن

هنگامی که کسی وارد صفحه اینستاگرام شما شود می تواند شماره تلفن همراه شما را مشاهده کنید اگر شما نخواسته باشیید که شماره شما برای عموم نمایش داده شود به قسمت  option اینستاگرام رفته و گزینه edit profie و سپس phone number را انتخاب کنید ، توجه کنید در این قسمت امکان تغییر شماره تلفن در اینستاگرام نیز وجود دارد.

شماره تلفن را در اینستاگرام پاک کنید و تیک را بزنید تا دیگر قابل مشاهده نباشد .در خصوص سوالی که دوستان در قسمت نظر ها در مورد ردیابی اکانت حذف شده اینستاگرام پرسیده بودن باید بگوییم این کار امکان پذیر نمی باشد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *