ردیابی اپل از راه دور

ردیابی گوشی اپل از راه دور

قفل کردن، پاک کردن و ردیابی گوشی اپل از راه دور چگونه است ؟

از مهمترین سرویس های اپل، سرویس آیکلود است که دارای بخشی با نام Find my iPhone یا ردیابی گوشی اپل از راه دور می باشد. شما با مراجعه به قسمت setting و سپس iCloud در گوشی اپل و وارد کردن اپل ایدی خود در آن، find my iphone به صورت خودکار، فعال می شود. با فعال شدن این سرویس شما از راه دور می توانید گوشی خود را ردیابی کنید یا آن را قفل و تمامی اطلاعات آن را پاک نمایید. این سرویس در مواقعی که گوشی شما به سرقت می رود بسیار کاربرد دارد. فقط به این نکته توجه داشته باشید در صورت فعال سازی find my iphone، اگر بخواهید آن را غیر فعال و اپل ایدی خود را از آیکلود خارج کنید، حتما باید رمز اپل ایدی خود را بزنید. در غیر این صورت نمی توانید اپل ایدی را خارج نمایید.

ردیابی گوشی اپل از راه دور

ردياب گوشيبه منظور ردیابی یا قفل کردن گوشی اپل از راه دور مراحل زیر را دنبال کنید. توجه داشته باشید، لازمه ی این کار این است که شما از قبل خرید اپل ایدی را در iCloud وارد کرده باشید و همچنین در آیکلود گزینه find my iphone روشن باشد. اگر می خواهید از موقعیت دقیق گوشی خود آگاهی یابید، می بایست Location Services را فعال نمایید. برای فعال سازی Location Services به Settings > Privacy > Location Services بروید.

دانلود ردياب گوشيوارد شدن به سایت آیکلود از طریق لپ تاپ یا PC

  1. با استفاده از لپ تاپ یا سیستم خود وارد سایت www.icloud.com شوید و اطلاعات اپل ایدی خود را وارد و sign in بزنید.

vndhfd ',ad2. پس از وارد شدن آیکون Find My iPhone را انتخاب نمایید.

vndhfd hdg3. بر روی All Devices کلیک کنید. شما در این قسمت می توانید لیست تمام گوشیهایی که اپل ایدی تان در قسمت آیکلودش وارد شده است بینید. بر روی گوشی مورد نظر کلیک نمایید.نکته : گوشی هایی روشن نمایش داده می شوند که به اینترنت متصل هستند. در غیر این صورت به صورت خاکستری نمایش داده می شوند.

رديابي گوشي اپل4. در صفحه باز شده می توانید آدرس دقیق گوشی خود را ببینید. همچنین با کلیک بر روی Lock می توانید گوشی خود را از راه دور قفل کنید و با کلیک بر روی Erase می توانید تمام اطلاعات گوشی خود را از راه دور پاک نمایید.

رديابي اپلمنبع : ردیابی گوشی اپل از راه دور

ورود به فروشگاه 

خرید ردیاب

مشاهده امکانات

امکانات

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *