wordpress-hosting

راهنما انتخاب بهترین هاست وردپرس

یکی از دشواری‌هایی که بیش‌تر وب‌مسترها در زمان راه‌اندازی یک سایت با آن روبرو هستند، انتخاب یک هاست مناسب برای میزبانی وب است. بیش‌تر کاربران وقتی می‌خواهند هاستی را خریداری کنند نخستین نکته‌ای که نظرشان را جلب می‌کند، نام شرکت هاستینگ و میزان محبوبیت و شهرت آن شرکت در بین دیگر وب‌مستران است. اما خیلی‌ها به این نکته توجه ندارند که آن شرکت، چه میزان با زمینه فعالیت آن‌ها سازگاری دارد و پس از خرید سرویس میزبانی وب، چه خدماتی را به آن‌ها ارایه خواهد داد.

در اینجا لازم می‌دانیم چند نکته‌ای را در جهت راهنمایی دوستان عزیز وردپرسی، برای انتخاب هاستینگ خوب بیان کنیم:

هاست وردپرس از نظر کانفیگ و بهینه بودن آن

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه داشت، میزان سازگاری هاست با وردپرس است. در انتخاب هاست باید دقت نمایید که از نظر فنی، امکانات و ماژول‌های مورد نیاز وردپرس را داشته باشد و بتواند به خوبی از وردپرس، افزونه‌ها و پوسته‌های آن پشتیبانی کند. چرا که نصب وردپرس و افزونه‌هایش، پیش نیازهای خاصی می‌خواهد که اگر در هاست شما وجود نداشته باشد، مجبور می‌شوید به کلی اشتراک‌تان را لغو و از شرکت هاستینگ دیگری هاست ویژه وردپرس تهیه کنید.

هاست وردپرسی

بنابراین به عنوان نخستین و مهم‌ترین نکته، میزان سازگاری هاست با وردپرس را با دقت بررسی کنید و سپس انتخاب کنید. پیشنهاد ما در مجموعه‌ی ماندگار وب هاست مخصوص وردپرس این شرکت هست چراکه سرورهای میزبانی وب در ماندگار وب برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه‌سازی شده‌اند.

هاست مخصوص وردپرس

پشتیبانی خوب پس از خرید هاست وردپرس

نکته‌ی مهم دیگری که باید مد نظر قرار دهید، پشتیبانی شرکت ارایه دهنده هاستینگ است. بسیاری از شرکت‌ها پیش از خرید، حرف‌های خیلی خوبی می‌زنند و سر وقت و بسیار خوب پاسخ شما را می‌دهند. اما همین که یکی از سرویس‌هایشان را خریداری کردید، دیگر خبری از رفتار مناسبی که پیش از این با شما داشتند نخواهد بود و هرچه درخواست پشتیبانی بدهید، پاسخ مناسبی دریافت نخواهید کرد.

شرکت هاستینگ ماندگار وب علاوه بر آن که خود کاملا بر پایه‌ی وردپرس راه‌اندازی شده و از نظر فنی، توانایی زیاد و کیفیت بالایی دارد، برای وردپرسی‌های عزیز امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته است که پشتیبانی رایگان هاست وردپرس از جمله‌ی آن است، به این صورت که اگر مشکلی در هسته وردپرس خود داشته باشید، می‌توانید با فرستادن تیکت پشتیبانی پاسخ خود را بگیرید و مشکلات‌تان را برطرف کنید. اگر هم پیش از این با گروه ماندگار وب آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که پاسخ‌گویی سریع و کیفیت بالا در این سایت به وضوح قابل تماشا است. بنابراین از نظر پشتیبانی خودتان را آماده یک پشتیبانی فوق حرفه‌ای کنید!

پشتیبانی رایگان وردپرس

سرعت و امنیت بالای سرورهای میزبانی وب

چیزی که شاید در یک شرکت هاستینگ از همه‌ی موارد دیگر مهم‌تر باشد، امنیت و سرعت سرورهای میزبانی آن است. در دنیای مجازی امروز، همیشه سرعت حرف اول را می‌زند. هیچ‌کس دوست ندارد برای باز شدن یک برگه از سایت، مدت زمان زیادی را منتظر بماند. هرچه مدت زمان لودینگ برگه افزایش پیدا کند، چند برابر از بازدید شما کاسته خواهد شد، بنابراین، نگذارید یک انتخاب اشتباه موفقیت سایت‌تان را به رویا تبدیل کند.

حال که با اهمیت سرعت در افزایش بازدید سایت آشنا شدید، می‌بایست تاثیر امنیت را نیز بررسی کنیم، مطمئنا هرچقدر یک سایت موفق‌تر و پربازدیدتر باشد احتمال حمله‌ی هکرها و خرابکاری‌های این‌چنینی افزایش می‌یابد. یک سایت خوب علاوه بر اینکه سرعت بالایی دارد امنیت بالایی هم باید داشته باشد. در شرکت هاستینگ ماندگار وب علاوه بر اینکه سرویس‌ها به طور پیش‌فرض از امنیت و سرعت بالایی برخوردار هستند، سرویس‌های اضافی هم‌چون، ایمن سازی وردپرس و افزایش سرعت وردپرس نیز به صورت رایگان به شما ارایه می‌شود تا وردپرسی کاملا ایمن و پرسرعت داشته باشید. چراکه ایمنی و سرعت هاست به تنهایی کافی نیست و خود وردپرس هم باید این دو ویژگی را داشته باشد.

سرعت و امنیت در میزبانی سایت وردپرسی

قیمت مناسب و کیفیت بالای سرویس‌های میزبانی وب

در دورانی که بسیاری از شرکت‌ها به دلایل گوناگون همچون تحریم و… به یک‌باره رقم‌هایی نجومی روی پلن‌های میزبانی وب خود گذاشته‌اند، پیدا کردن هاستینگی که با قیمتی منصفانه، کیفیت بالایی ارایه دهد سخت‌تر از همیشه شده است. خیلی از افراد صرفا به خاطر قیمت بالای پلن‌ها و تصور اینکه حتما کیفیت بالایی هم دارند، این سرویس‌ها را خریداری می‌کنند و پس از مدتی به دلایل مختلف هم‌چون پشتیبانی نامناسب، کیفیت پایین منابع و… از خرید خود پشیمان می‌شوند.

این را به خاطر داشته باشید همیشه قیمت بالا به معنی کیفیت بالا نیست! شرکت‌هایی که قیمت‌های منصفانه‌تر (نه قیمت پایین کاذب) روی پلن‌های خود می‌گذارند مطمئنا همین انصاف را در ارایه سرویس‌هایشان نیز رعایت می‌کنند و کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنند.

اگر دقت کرده باشد در این پاراگراف فقط از واژه‌ی “منصفانه” برای قیمت استفاده کردیم و هیچ‌گاه نگفتیم قیمت “پایین”. چراکه قیمت خیلی پایین هم نشانه‌ای از کیفیت پایین است، چون این‌گونه سرویس‌ها مطمئنا بین افراد زیادی تقسیم می‌شوند و کیفیت لازم را به دلیل تقسیم منابع نخواهند داشت.

اگر پلن‌های میزبانی وب ماندگار وب را خودتان بررسی نمایید، متوجه خواهید شد که قیمت‌ها منصفانه هستند، نه خیلی زیاد و نه خیلی کم.

کیفیت و قیمت مناسب سرویهای میزبانی وب

دامنه رایگان ir در هر خرید

این مورد را در کمتر هاستینگی تماشا خواهید کرد. در هاستینگ ماندگار وب علاوه بر کیفیت بالای سرویس‌ها و پشتیبانی عالی، امکانات اضافی رایگان زیادی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. با خریداری هر یک از پلن‌های میزبانی وب، یک دامین آی‌آر (ir) کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

دامنه ir آی آر رایگان

SSL رایگان

پروتکل امنیتی لایه‌ی انتقال (Transport Layer Security)، بر پایه لایه‌ی سوکت‌های امن (Secure Sockets Layer) که یکی از پروتکل‌های رمزنگاری است و برای تامین امنیت ارتباطات از طریق اینترنت بنا شده است که علاوه بر تامین امنیت وبسایت شما برای کاربران، نقش بسیار مهمی را نیز در سئوی سایت شما خواهد داشت تا جایی که سایت گوگل نیز آن‌را به‌عنوان یک پارامتر در رتبه‌بندی سایت‌ها معرفی کرده است.

هاستینگ ماندگار وب افتخار این را دارد که در همه‌ی سرویس‌های میزبانی وب خود اعم از هاست سی پنل، هاست دایرکت ادمین و سرور مجازی گواهینامه امنیتی SSL را بصورت رایگان به کاربران خود ارایه دهد.

ssl رایگان برای وردپرس

کانفیگ رایگان سرورهای مجازی به‌همراه لایسنس رایگان دایرکت ادمین

اگر تجربه‌ی استفاده از سرور مجازی را داشته‌اید به‌خوبی می‌دانید که شرکت‌های هاستینگ تنها اقدام به نصب سیستم عامل سرور خواهند کرد و کانفیگ سرور، نصب کنترل پنل و… همگی به عهده‌ی خود کاربر خواهد بود و چنانچه آن شرکت اقداماتی در این رابطه داشته باشد، هزینه‌ی آن‌را از کاربر خواهد گرفت.

در هاستینگ ماندگار وب زمانی‌که سرور مجازی خود را سفارش می‌دهید علاوه بر نصب سیستم عامل دلخواه شما، بصورت کاملا رایگان سرور شما را بصورت بهینه شده آماده خواهیم کرد که این مورد شامل کانفیگ امنیتی سرور نیز می‌باشد، همچنین برخلاف بیشتر شرکت‌های هاستینگ، در صورت نیاز، کنترل پنل دایرکت ادمین را بصورت کاملا رایگان برای شما نصب خواهیم کرد که لازم است بدانید هزینه ماهیانه لایسنس دایرکت ادمین در شرکت‌های گوناگون بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومن هست.

سرور مجازی انگلیس


 آن‌طور که کاربران ایرانی شایستگی آن را دارند، پیشنهاد مای کنترل جهت راه اندازی وب سایت وردپرسی ،سرویس میزبانی ماندگار وب است.

این یه تبلیغ نیست  اشتراک تجربه است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *