با هک گوشی فرزندان خود را کنترل کنید.

نرم افزار کنترل گوشی دیگران از راه دور

نرم افزار کنترل گوشی دیگران از راه دور

مطمئنا روزهایی بوده است که شما شدیدا نیازمند نرم افزار کنترل گوشی از راه دور بوده اید. این کنترل و ردیابی گوشی از راه دور می تواند شامل موارد مختلفی از جمله مسدود کردن تماس ها یا حتی پاک کردن اطلاعاتی از روی گوشی باشد. ممکن است گوشی شما که حاوی اطلاعات بسیار خصوصی است دزدیده شود و شما نگران انتشار اطلاعات خود باشید.

در این مواقع نیاز به کنترل گوشی شدیدا احساس می شود. علاوه بر این زمان هایی نیز وجود دارد که ما ناچار هستیم به دلایل مختلف، از جمله کنترل فرزندان در فضای مجازی، کنترل والدین سالمند خود که هر لحظه نگران آنها هستیم و یا حتی در مورد همسر خود از کنترل از راه دور استفاده کنیم.

کنترل و ردیابی کامل گوشی دیگران بدونه دریافت کد تایید

برنامه کنترل گوشی از راه دور

امروزه دیگر کنترل و ردیابی گوشی امری غیر ممکن نیست و به آسانی امکان پذیر است. نرم افزارهای مختلفی برای ککنترل و ردیابی گوشی از راه دور وجود دارد. شما می توانید با سرچی مختصر در اینترنت ابزارهای مختلفی پیدا کنید که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند.

بعضی از این نرم افزارهای کنترلی زبان فارسی را پوشش نمی دهند و برخی دیگر به گونه ای طراحی شده اند که شخص بتواند پس از فعال شدن برنامه کنترل گوشی دیگران از راه دور متوجه شود، پس می تواند به شما اجازه ندهد که کنترل و ردیابی گوشی را بدست بگیرید یا حتی کنترل شما را محدود کند و اجازه دسترسی به تمام قسمت ها را به شما ندهد. در مواردی که شما به شدت به کنترل گوشی فرد مورد نظرتان (فرزندان) نیاز دارید، این محدودیت و حتی آگاهی او از روند کنترل می تواند برای شما دردسر ساز شود.

با توجه به همه این موارد، وقتی شما بتوانید نرم افزاری پیدا کنید که کنترل گوشی از راه دور را برای شما ممکن می کند، حال این مشکل  پیش می آید که آیا نرم افزاری خریداری شده مطمئن است، یا حتی این نرم افزار همان کارایی که در مورد آن گفته می شود را دارد. زیرا در بسیاری از موارد مدیران سایت ها به منظور بالا بردن تعداد بازدید سایت خود یا حتی در مواردی به منظور کلاهبرداری، نرم افزارهایی تحت این عنوان را در سایت خود قرار می دهند. اما فرد پس از خرید با عدم کارایی نرم افزار مواجه می شود. این دو مورد یعنی کارایی نرم افزار و عدم کلاهبرداری مواردی بسیار مهم هستند و ضرورت دقت شما در هنگام اعتماد و خرید اینترنتی این نرم افزار را بیشتر آشکار می کنند. ما در سایت مای کنترل به منظور آرامش خاطر شما از خریدی مطمئن و کارایی مناسب، برنامه کنترل گوشی دیگران از راه دور را قرار دادیم. سایت مای کنترل علاوه بر یاری شما در کنترل گوشی عزیزانتان از راه دور به شما این اطمینان را می دهد که نرم افزاری مطمئن و مناسب برای این کار را خریداری کرده اید.

برنامه کنترل گوشی از راه دور

این برنامه ویژگی های مختلفی دارد که می توان به ساخت لینک شخصی، گذاشتن عکس پس زمینه، جابه جایی ارائه دهندگان، کنترل از راه دور یک گوشی دیگر و اشتراک گذاری نمایشگر اشاره نمود.

1 پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *