شنود مکالمات دیگران

برنامه شنود مکالمات

برنامه شنود مکالمات دیگران

در هر گوشی هوشمند یک میکروفون بسیار حساس وجود دارد. شما برای فعال کردن این میکروفون نیازی به تماس گرفتن با آ« گوشی ندارید،حتی در صورت خاموش بودن یا غیر فعال بودن سیم کارت هم می توان این میکروفون را فعال کرد. امروز درصد تقاضا برای شنود مکالمات دیگران افزایش یافته است اما به خاطر داشته باشید که این امر غیر قانونی بوده و جرم است، اما شما می توانید از این برنامه  برای کنترل فرزندان زیر ۱۸ سال استفاده کنید. با این حال برنامه شنیدن مکالمات دیگران به شما این امکان را میدهد که مکالمه فرزندان یا حتی همسر خود را به آسانی بشنوید.

شنود مکالمات

با شنیدن کلمه شنود مکالمات دیگران ممکن است این تصور در ذهن شما ایجاد شود که همه مکالمات باید به وسیله دستگاهی ضبط شوند تا شما بتوانید آنها را گوش دهید. اما پیشرفت فناوری سبب شده شما فرسنگ ها از این روش قدیمی فاصله بگیرید. با توجه به ارتباطات گستره و تعداد زیا مکالمات، شنیدن مکالمات دیگران به روش های قدیمی امری ساده نیست. و لزوم طراحی برنامه های شنود کردن مکالمات دیگران هر روز بیش از پیش احساس می شود.

شنود تماسها از راه دور

شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند سالانه سودهای هنگفتی از طریق ساخت این گوشی ها بدست می آورند. یکی از روش های که در سودآوری به این شرکت ها کمک می کن فروش فعال کننده این میکروفون هاست. شما برای فعال کردن شنود کردن مکالمات دیگران باید گوشی فرد را در اختیار داشته باشد برنامه را روی آن نصب کنید. توجه داشته باشید که به محض فعال شدن میکروفون پیامی برای فرد ارسال می شود پس شما می توانید با جایگزینی پیام تبریک یا پیام روزانه این امکان را ایجاد کنید که شخص با تایید پیام بدون اینکه متوجه شود به شما اجازه شنود کردن مکالمات دیگران خود را بدهد.

چطوری تماس های دیگران را شنود کنیم

شما برای شنیدن مکالمات دیگران هیچ محدودیتی ندارید و در تمام ساعات روز می توانید به مکالمات فرد مورد نظر خود گوش دهید. این برنامه علاوه بر شنود کردن مکالمات دیگران امکان دسترسی شما به لیست مخاطبین، دفترچه یادداشت، پیامک ها و مواردی از این قبیل را نیز فراهم می آورد.

ما در سایت مای کنترل برای سهولت کار شما، برنامه شنود مکالمات دیگران را قرار دادیم. شما می توانید به آسانی برنامه را دانلود و نصب نمایید و پس از آن به مکالمات فرزند یا همسر خود گوش دهید و برنامه شنود کردن مکالمات دیگران مزایای مختلفی دارد که شما می توانید از آن بهره مند شوید و این مزایا عبارتند از:

  • ردیابی گوشی
  • شنود مکالمات دیگران و لیست تماس ها
  • دسترسی به پیامک ها
  • توانایی مسدود کردن تماس یا پیامک
  • کنترل و نظارت شبکه های اجتماعی
  • اطلاع از وب سایت های بازدید شده
  • امکان حذف اطلاعات از راه دور
  • اعلام تغییر سیم کارت

ردیابی گوشی

2 پاسخ
  1. عاطفه صفایی راد
    عاطفه صفایی راد می گوید:

    سلام من برنامه مای کنترل رو نصب کردم به پیام ها ، تماس ها و برنامه ها ی مجازی طرف دسترسی دارم اما فقط نمیدونم مکالماتش رو چطور شنود کنم ممنون میشم راهنماییی کنید 🙏

    پاسخ
    • ادمین
      ادمین می گوید:

      سلام کاربر گرامی پس از ورود به پنل قسمت تماس ها برید و روی هر تماس کلیک کنید میتونید شنود و یا دانلود کنید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *