هک وای فای

روش های هک وای فای را بیاموزیم

هک وای فای را چگونه امکان پذیر کنیم و به چه صورت انجام دهیم ؟

هک وای فای امروزه بسیار زیاد مورد توجه دیگران قرار گرفته است راه های زیادی برای هک کردن مودم های بیسیم ارائه شده است که تماما بستگی به نحوه رمزنگاری و نوع پروتکل استفاده شده در مودم دارد.

به راحتی می توان بسیاری از پروتکل ها و رمزنگاری های قدیمی، بشکنیم و دوربزنیم. یکی از این روش های رمزنگاری روش WEP می باشد که سالهاست شکسته شده و نرم افزارهای زیادی تنها در ظرف چند دقیقه قادر به بدست آوردن رمز آن می باشند. اما بطور کلی هک و نفوذ به وای فای از روش های زیر امکان پذیر می باشد. برای مطالعه مطلب آموزش هک وای فای می توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید.

هک

 در دسترس بودن مودم

برای بدست آوردن رمز عبور ساده ترین و بهترین روش این است که به مودم دسترسی داشته باشید. شما با فشردن کلید ریست در پشت دستگاه مودم و نگه داشتن چند لحظه آن ، مودم را ریست خواهید کرد. بعد از ریست شدن، تمام تنظیمات مودم به حالت اولیه برگشته و شما می توانید رمز دلخواهتان را روی آن وارد کنید.

ورود به بخش تنظیمات مودم وای فای

برای ورود  بخش تنظیمات مودم یاید دسترسی مستقیم به مودم و وصل شدن به شبکه LAN از طریق پورت های مودم امکان پذیر است.

اکثر کسانی که اینترنت دارند نسبت به تغییر رمز صفحه تنظیمات مودم خود بی توجه می باشند و تقریبا همه از رمز عبور یکسانی نظیر Admin  استفاده می کنند

ابتدا به مودم متصل شوید سپس در مرورگر خود آدرس آی پی مودم را وارد کنید (بعنوان مثال ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱) و پس از آن در صفحه مربوطه رمز عبور پیشفرض مودم را وارد کرده و وارد تنظیمات شوید. پس از آن می توانید از رمز عبور آگاه شوید.

هک وایفای

هک وای فای با سیستم عامل لینوکس

لینوکس سیستم عاملی بسیار قدرتمند است که  نسخه های زیادی از آن منتشر شده است. نسخه بک ترک (Back Track) و کالی (Kali Linux) دو توسعه بسیار کاربردی برای متخصصین امنیت و همچنین هکر ها می باشد.

می توان گفت که اکثر هک وای فای از طریق این دو نسخه از سیستم عامل لینوکس انجام می شود. البته هک و شکستن  رمزها بطور کلی غیر قانونی بوده و آموزش آن نیز برای این نوع اهداف، توصیه نمی گردد.

دانلود نرم افزار هک

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *