نمک اپسوم

مزایای سولفات منیزیم برای سلامت و  زیبایی همه جا ثبت شده است. اما بخشی از دلایلی که تقریباً در هر خانوار در سراسر جهان به دنبال نمك اپسوم هستند ، به این دلیل است که در باغ بسیار شگفت آور است. نمک اپسوم براي رشد گياهان یک ماده معدنی همه کاره است که در  باغها استفاده می شود ، برای جلوگیری از ایجاد آفات تا تقویت بذر ، برای همه چیز مناسب است. 

یکی از عناصر اصلی براي گیاهان سالم

درست مانند انسان ، تعدادی از عناصر حیاتی وجود دارند که برای رشد ، پیشرفت و بهزیستی گیاهان ضروری هستند. اینها به دو دسته تقسیم می شوند: عناصر اصلی ، جزئی . عناصر اصلی شامل کربن ، هیدروژن ، اکسیژن و نیتروژن است. عناصر جزئی شامل فسفر ، پتاسیم ، کلسیم ، منیزیم ، گوگرد و … هستند.

دفع آفات

آفات سیل هر باغبان است. با این حال ، بسیاری تمایلی به استفاده از سموم دفع آفات سمی و سایر مواد بازدارنده شیمیایی ندارند. نمک اپسوم 100٪ طبیعی است  ، منیزیم و سولفات در جلوگیری از آفات در باغ ها بسيار مؤثر است. به سادگی 1 فنجان نمک اپسوم را در 20 لیتر آب حل کنید. پس از حل شدن نمک ها ، با اسپری و يا پمپ روی شاخه  و برگ ها  بپاشيد . همچنین می توانید خاك باغ یا زمين سبزیجات خود را با  نمک اپسوم مخلوط كنيد .

رشد بذر را تقویت ميكند

منیزیم یک ماده معدنی مهم برای جوانه زنی بذر است. و باعث تقویت دیواره های سلولی ميشود كه به رشد نهال کمک می کند ،  گوگرد (سولفات) همچنین یک ماده مغذی اساسی در خاک است و برای رشد بذر از اهمیت بالایی برخوردار است.

دو روش وجود دارد که می توانید از این طریق از نمک اپسوم استفاده کنید. در مرحله اول می توانید قبل از کاشت 1-2 قاشق غذاخوری نمک Epsom را مستقیماً درون محل قرارگيري بذر بریزید. یا می توانید یک قاشق غذاخوری نمک Epsom را با یک لیتر آب مخلوط کرده و با استفاده از دستگاه پاشش پمپ روی خاک بپاشيد.

بهترين روش رشد بزر

افزايش جذب مواد مغذی

منیزیم یک عنصر مهم در کوده است زیرا به ریشه های گیاه کمک می کند تا مواد مغذی حیاتی مانند نیتروژن ، فسفر و گوگرد را جذب کنند. این یکی از بهترین راه ها برای تقویت طبیعی جذب مواد مغذیست ، به این معنی که از استفاده از کودهای شیمیایی فرآوری شده خودداری کنید.

افزايش نشاط در شاخ و برگها

نمک اپسوم براي رشد گياهان

منیزیم و گوگرد  از نظر تولید و عملکرد کلروفیل مهم هستند ، که کلید زنده و شاداب ماندن شاخ و برگهاست. زرد شدن یا برگهای پژمرده ممکن است نشانه کمبود منیزیم باشد. اگر گیاهان شما سلامت نيستند ، سعی کنید یک یا دو  قاشق غذاخوری نمک Epsom را در اطراف پایه آن بپاشید . یا با مخلوط نمک Epsom و آب بر روي شاخه و برگها اسپری کنید.

افزايش نشاط باغ و درختان

کمک به حمل و نقل گیاهان

جابجایی گیاهان بین محلهاي مختلف خاک می تواند استرس زا باشد. كه به آن اصطلاحا “شوک پیوند” ميگويند ، در هنگام انتقال گیاهان از گلدان کوچکتر به گلدان بزرگتر یا انتقال گیاهان از گلخانه به  داخل  باغ يا باغچه در فضای باز اين اتفاق رخ ميدهد.

این فرایند می تواند به ریشه آسیب برساند و همچنین می تواند مدتی طول بکشد ، تا گیاهان به محیط جدید خود عادت کنند. یک راه عالی برای مقابله با شوک پیوند ، ریختن مقداری نمک Epsom در خاك جدید گیاه شما است.

نمك اپسوم و رشد گياه

نمك اپسوم در رشد گياهان

رشد میوه های خوشمزه و شیرین تر

نمک اپسوم براي رشد گياهان

نمک Epsom باعث افزایش سطح کلروفیل در سلولهای گیاهی و بهبود فتوسنتز می شود (فرایندی که گیاهان برای تبدیل انرژی نور به انرژی شیمیایی می توانند بعداً بعنوان سوخت استفاده کنند). این به شما میوه ها و سبزیجات شیرین تر ، خوشمزه تری می دهد.

توليد بهترين ميوه ها

چمن خود را بارور کنید

نمک اپسوم براي رشد گياهان

نمک Epsom یک کود طبیعی براي چمن  است که به تسهیل رشد و سر سبزي چمن کمک می کند . خواص تقویت کننده کلروفیل منیزیم به شما کمک می کند ، چمن خود را دوست داشتنی و سبز نگه دارید. برای هر 4 لیتر آب 1-2 قاشق غذا خوری نمک اضافه کنید تا به عنوان اسپری چمن استفاده شود.

چمن خود را بارور کنید، نمک اپسوم برای کشاورزی ، رشد میوه های خوشمزه و شیرین تر ، 8 کاربرد شگفت انگیز نمک اپسوم براي رشد گياهان ، بهترين روش افزايش رشد گياهان ، بهترين روش دفع آفت ، خواص نمك اپسوم در كشاورزي، جابجايي گياهان ، افزايش نشاط در شاخ و برگها ، افزايش نشاط و شادابي گياهان ، افزايش جذب مواد مغذی در گياهان

خريد نمك اپسوم

با ثبت سفارش از طریق فروشگاه مای کنترل از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.ارسال به تمام نقاط كشور

تومان35000خرید

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *