59855-688601

کنترل گوشی فرزندان بدون دسترسی به گوشی + هک گوشی از راه دور

امروز با یک برنامه فوق العاده عالی در مای کنترل در خدمتتان هستیم.. برنامه کنترل گوشی فرزندان بدون دسترسی به گوشی و نصب برنامه از راه دور بر روی گوشی فرد مورد نظر، چراکه باید بدانید این روز ها بحث هک کردن یا کنترل گوشی بدون اجازه افراد تبدیل به یک بحث بسیار فراگیر شده است که احتمالا شما بارها و بارها و شاید هرروزه درباره آن مطالبی را می شنوید.

اگر در اینترنت به دنبال برنامه کنترل گوشی فرزندان بدون دسترسی به گوشی هستید، مطمئنا با مطالب زیر روبرو می شوید … با کنترل مارکت اندروید همراه باشید.

کنترل گوشی فرزندان بدون دسترسی به گوشی ، هک گوشی اندرویدی یا آیفون بدون دسترسی ، آیا کنترل گوشی بدون نصب برنامه و از راه دور ، هک گوشی با لینک آلوده ، هک گوشی دیگران بدون اجازه آنها و از طریق شماره تلفن ، ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب نرم افزار ، کنترل گوشی دیگران از راه دور ، برنامه ردیابی نامحسوس گوشی ، کنترل گوشی بدون اجازه فرزند از راه دور و از طریق شماره تلفن ، کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه ، ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار ، دانلود ردیاب بدون نصب روی گوشی طرف مقابل ، ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب نرم افزار و غیره …… 

اما مطمئنا برای شما بسیار گیج کننده می باشد که کدام یک از این سایت هایی که وارد آن ها می شوید، آیا واقعا یه برنامه واقعی به شما می دهند یا خیر ؟!!! زیرا با فراگیر شدن این گونه مطالب در اینترنت، افراد شیاد و کلاهبردار بسیاری برای گول زدن کاربران و فریب آن ها از متن های وسوسه انگیر استفاده کرده و با یک متن ساده و فریب دهنده می توانند افراد را به راحتی گول زده، وارد سایت خود کنند و برنامه های تقلبی و جعلی به آن ها بفروشند.

پس مطمئن باشید تنها شما نیستید که این سوالات را در ذهن دارید و این روزها افراد زیادی به دنبال پاسخ این سوالات و روشی برای کنترل گوشی بدون اجازه افراد هستند.

همه افراد این سوال را دارند که هک گوشی از راه دور چگونه انجام میشود تا بتوانند اعضای خانواده و عزیزان خود را کنترل کنند؟

حال آیا واقعا چگونه می شود گوشی موبایل اندرویدی یا آیفون را هک کرد؟

در این مطلب از کنترل مارکت اندروید بطور کامل به بحث هک گوشی و روش های آن می پردازیم و خواهیم گفت که آیا روشی برای هک و کنترل گوشی بدون نصب برنامه در موبایل فرد مورد نظر وجود دارد یا خیر؟ و در صورتی که چنین برنامه ای وجود داشته باشد به معرفی و آموزش آن خواهیم پرداخت.

کنترل گوشی بدون اجازه و از راه دور

موقعیت های متفاوتی هستند که در آن نیاز است که ما گوشی خود یا گوشی فرد دیگری را از راه دور کنترل و نظارت کنیم. این کنترل می تواند شامل کنترل پیام ها و اطلاعات گوشی یا ارسال فرمان هایی مانند خاموش و روشن کردن، پاک کردن اطلاعات، مسدود کردن تماس ها و سایر موارد باشند.

یکی از موقعیت هایی که در آن نیاز است تا ما بتوانیم گوشی تلفن همراه خود را از راه دور کنترل کنیم، موقعیتی است که گوشی موبایل ما گم و یا سرقت شده باشد. با در نظر گرفتن به این موضوع بسیار مهم که هر شخصی در گوشی خود صدها و شاید هزاران فیلم و عکس و اطلاعات شخصی دیگری داشته باشد .. اکنون تکلیف چیست ؟!!!

Phone-Hacker-Application
کنترل گوشی بدون اجازه و از راه دور | Remote control of the phone without permission

در اینگونه شرایط ما شدیدا نیاز داریم که قبل از اینکه سارق بتواند اطلاعات محرمانه و شخصی گوشی ما را بررسی کند، آن اطلاعات را از راه دور و بدون دسترسی به گوشی پاک کنیم و یا با استفاده از دستورات خاص کنترلی (استفاده از کدهای دستوری)، اجازه استفاده او از گوشی را ندهیم و یا حتی موقعیت گوشی تلفن همراه خود را با استفاده از مکان یاب جی پی اس و از طریق پنل کاربری خود بر روی نقشه پیدا کنیم.

علاوه بر موارد ذکر شده، اما موقعیت های بسیار حساس دیگری نیز بوجود خواهند آمد که ما مجبور می شویم تا گوشی موبایل دیگران را نیز تحت کنترل خود بگیریم. هک و یا کنترل گوشی دیگران می تواند بنا به دلایلی همچون نظارت بر فرزندان در فضای مجازی، نظارت بر افرادی که نگران آن ها هستیم مثل همسر، پدر و مادر سالخورده و یا مواردی دیگر باشد. در این شرایط اگر بتوانیم کنترل گوشی این عزیزان را به دست بگیریم، بسیاری از نگرانی هایمان برطرف شده و می توانیم از شرایط آنها باخبر شویم.

چگونه می توانیم گوشی موبایل دیگران را بدون دسترسی هک کنیم

احتمالا الان با توجه به مطالبی که در بالا گفتیم، این سوال برایتان پیش آمده که چگونه می توانم کنترل گوشی بدون اجازه افراد خانواده را به دست بگیرم؟ آیا هیچ راهی برای کنترل از راه دور گوشی افراد خانواده ام وجود ندارد؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که راه های زیادی برای هک گوشی موبایل با شماره و یا بدون شماره و یا با دسترسی به گوشی هدف وجود دارند. این راه ها به قدری زیاد هستند که ما نمی توانیم تمام آن ها را در یک مطلب برای شما توضیح دهیم. اما باید بدانید که برای انجام روش های هک و کنترل گوشی از راه دور ، قبل از هر چیز نیازمند یادگیری زبان های برنامه نویسی هستید.

یادگیری زبان های برنامه نویسی کار ساده ای نیست و زمان زیادی را از شما می گیرد، همچنین نیازمند داشتن استعداد بالا و دانش های مختلف دیگری نیز می باشد. اما نا امید نشوید و فکر نکنید که اگر برنامه نویسی بلد نیستید، و یا دیگر هیچ وقت نمی توانید آموزش هک شماره را فرابگیرید و هک گوشی اعضای خانواده را انجام دهید، چرا که خوشبختانه هکر های حرفه ای در سطح دنیا برنامه های زیادی را برای انجام عمل هک طراحی و در اختیار عموم قرار داده اند.

معمولا عملکرد این برنامه ها به گونه ای هستند که می بایست به گوشی فرد موردنظرتان دسترسی داشته باشید و برنامه را بر روی گوشی او نصب نمایید، اما برنامه هایی نیز هستند که می توانید آن ها را برای اعضای خانوادتان ارسال کنید و از آنها بخواهید تا برروی لینک ارسالی کلیک نمایند و پس از کلیک نرم افزار به طور خودکار نصب شده و تمام اطلاعات فرد موردنظر را برایتان ارسال خواهد کرد.

همچنین شکل دیگری از برنامه ها نیز هست که هک موبایل را از طریق شماره تلفن انجام می دهند، عملکرد این برنامه ها به این شکل است که تنها کافیست شما شماره موبایل یا تلفن شخص موردنظرتان و برخی اطلاعات دیگر را به نرم افزار بدهید تا تمام اطلاعات موجود در گوشی وی را برایتان ارسال کند.

59855-688601

آموزش هک گوشی با شماره موبایل و شماره تلفن

یکی از روش های کنترل گوشی فرزندان بدون دسترسی به گوشی، هک کردن شماره تلفن فرد قربانی می باشد. این روش هک یکی از سخت ترین روش های هک می باشد که تنها هکرهای حرفه ای از پس آن برمی آیند. اما در اینجا برای بسیاری این سوال پیش می آید که چگونه می توان هک کردن شماره موبایل و یا شماره تلفن را انجام داد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد….

آیا هک کردن شماره موبایل امکان پذیر است ؟

هک کردن شماره موبایل اشخاص مختلف توسط روزنامه نگاران روزنامه جهان یا همان وورلد نیوز World Newspaper هنوز هم بحث رسوایی بدی در انگلستان مطرح کرده است. در سال ۲۰۱۶ این روزنامه نگاران بودند که برای تهیه خبرهای دست اول با استفاده از نرم افزار و از طریق هک کردن شماره توانستند به تمام اطلاعات گوشی اشخاص مورد نظر خود برسند.

مکانیزم کاری برنامه ای که خبرنگاران از آن استفاده کردند، یک نقص امنیتی می باشد، اما این نقص اصلا پیچیده نیست. این برنامه تمامی تماس های تلفنی که به تلفن مورد نظر انجام می شود را به یک دستگاه یا سیستم ضبط صدای آنلاین هدایت یا Route می کند و سپس تماس مورد نظر را به سمت کاربر تلفن همراه مسیریابی مجدد یا Re-Route می کند و به این ترتیب یکجور حمله از نوع Man In The Middle یا MITM انجام می دهد.

نوئل کارشناس زبده آلمانی German expert Noel در یکی از سخنرانی هایش اعلام کرد که با این روش هک گوشی ، همه تلفن های همراه را می توان هک کرد، فارق از اینکه شما از چه برندی استفاده می کنید.  هکر می تواند با استفاده از این روش، تمام اطلاعات گوشی از قبیل پیامکها، شنود تماسها، شبکه های اجتماعی و حتی موقعیت مکانی شما را هک کند زیرا اکثر مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا احراز هویت دو منظوره از تلفن همراه برای اینکار استفاده می کنند.

How-to-hack-someones-cell-phone-messages

هک کردن شماره تلفن را چگونه می توان انجام داد؟

تا به اینجا متوجه شدید که امکان کنترل گوشی بدون نصب برنامه در موبایل هدف وجود دارد، اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان این کار را انجام داد و چه روش هایی برای هک شماره تلفن وجود دارد؟

هک موبایل با شماره تلفن از سرویس شبکه تبادل به اسم سیستم سیگنالینگ Signalling System No. 7 -SS7 – استفاده می کند که در انگلستان C7 و در آمریکا CCSS7 نامیده می‌شود و به عنوان واسطه بین شبکه های تلفن همراه عمل خواهد کرد.

هنگام برقراری تماس یا فرستادن پیام های متنی در شبکه SS7، جزییاتی مانند شماره، انتقال پیام، پرداخت صورت‌ حساب و سایر اقدامات، یک شبکه یا تماس گیرنده را به دیگری وصل می کند. با هک کردن از طریق سیستم SS7 و با استفاده از شماره تلفن فرد مورد نظر، یک مهاجم می تواند مکان شخص را از طریق تلفن همراه ردیابی کند، پیام های فرستاده شده و دریافت شده را بخواند و تماس های تلفنی را گوش دهد و حتی آنها را ضبط کند و اطلاعات دیگر گوشی تلفن همراه را بدست آورد.

این آسیب پذیری ها هیچ ارتباطی به گوشی موبایل شما ندارد و در واقع در زیرساختارهای مخابراتی و تلفنی وجود دارد، نصب کردن یا جلوگیری از نصب هرگونه نرم افزار بر روی گوشی نمی تواند در روند کاری این آسیب پذیری مشکلی ایجاد کند، در واقع این شبکه Mobile است که هک می شود نه گوشی تلفن همراه شما.

آموزش هک کردن شماره موبایل و شماره تلفن

برای آموزش هک شماره و کنترل گوشی فرزندان بدون دسترسی به گوشی روش های بسیار زیادی وجود دارند که البته بیشتر آنها نیازمند یادگیری و دیدن آموزش برنامه نویسی هک و آموزش هک حرفه ای هستند. که پیش از این نیز گفتیم انجام هک و یادگیری زبان های برنامه نویسی کار ساده ای نیست و برای این کار می توانید از برنامه هایی که هکرهای حرفه ای طراحی کرده اند استفاده نمایید.

برنامه مای کنترل نیز یکی از برنامه هایی است که با هدف نظارت بر فرزندان در فضای مجازی توسط سامانه کنترل و ردیابی فرزند ان در سامانه قدرتمند (مای کنترل) بصورت کاملا اختصاصی و نوین .. آموزش، پشتیبانی و عرضه شده است. این برنامه در چند نسخه (اشتراک های ماهیانه پشتیبانی) ارائه شده است که هک و کنترل از راه دور گوشی را برای شما انجام می دهد.

نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی مای کنترل

با استفاده از برنامه مای کنترل می توانید کنترل گوشی فرزند خود را به دست گرفته و نظارت کاملی بر فعالیت ها و ارتباطات او داشته باشید. این برنامه در سه نسخه ارائه شده است که در ادامه درباره آنها توضیح خواهیم داد.

نسخه اول را میتوان بر روی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب، آیکون برنامه بصورت خودکار مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمی باشند .

نسخه دوم نرم افزار هک گوشی مای کنترل این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به هک موبایل با شماره و سپس نظارت بر فعالیت های فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری نمایند.

مای کنترل در تمام نسخه های ارائه شده به شما امکان ردیابی نامحسوس، مشاهده لیست تماس ها، پیامک ها، تصاویر موجود در گالری و نظارت بر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام را می دهد.

همچنین در آخرین نسخه برنامه مای کنترل شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند، نرم افزار با ایمیل و رمز ثبت شده شما توسط فرزند در گوشی او نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشوند. توجه داشته باشید که پس از خرید اشتراک باید به پشتیبانی مراجعه نمایید تا همکاران ما برنامه را برای شما برنامه را سفارشی سازی کنند.

با استفاده از این نسخه شما در واقع هک با لینک را انجام داده اید. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت ضبط تمام مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد. 

(توجه: نسخه دوم هم باید بصورت دستی نصب شود.)

 

امکانات برنامه مای کنترل :

سامانه مراقبت از خانواده مای کنترل نام یک سامانه قدرتمند بر پایه نرم افزارهای امنیتی و مانیتورینگ موبایل با نصب و فعال سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی را می دهد. در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه مای کنترل را مشاهده نمایید:
نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور
و ده ها امکانات حرفه ای دیگر …

همین حالا شروع به نظارت کنید

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *