بهترین برنامه هک گوشی

14 تا از بهترین اپلیکیشن هک گوشی اندرویدی رایگان

اپلیکیشن هک گوشی ، شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که چگونه میتواند گوشی دیگران را هک کرد! یکی از بهترین روش ها برای انجام این کار مربوط به استفاده از برنامه یا اپلیکیشن های خاصی می‌شود که به نوعی این امر را مقدور کرده‌اند. در این مقاله میخواهیم به معرفی بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی که رایگان هم هستند بپردازیم. با ما همراه باشید.

حالا میخواهیم در مورد برنامه هک صحبت کنیم که هک کردن گوشی موبایل را امکانپذیر میکنند.

هک گوشی

اپلیکیشن ها یا برنامه های زیادی وجود دارند که انجام این کار را میسر کرده‌اند. با استفاده از این برنامه می‌توانید به نوعی نسبت به هک گوشی دیگران وارد عمل شوید، البته باید اشاره داشته باشیم که خیلی از برنامه های معرفی شده کارایی کاملا معمولی دارند و اصطلاحا به آن ها برنامه هک گوشی گفته می‌شود و در عمل فقط ابزاری برای سر به سر گذاشتن دوستان و آشنایان خواهند بود.

اکیدا توصیه می‌کنیم از نرم افزار های معرفی شده در این مقاله با هدف سوء استفاده از دیگران استفاده به عمل نیاورید و به حقوق سایر افراد احترام بگذارید.

ضمنا تمام برنامه هایی که در این مقاله معرفی می‌کنیم برنامه هایی نیستند که برای هک مستقیم گوشی های موبایل ساخته شده باشند، بلکه خیلی از آن ها فقط قابلیت نصب در گوشی های موبایل را دارند و از این طریق امکان هک گوشی، شبکه های وای فای و غیره را فراهم می‌آورند. پس اگر می‌خواهید با بهترین برنامه هک گوشی های اندرویدی آشنا شوید، این مقاله را از دست نداده و با ما همراه باشید.

14-  اپلیکیشن هک گوشی USB Cleaver

USB-Cleaver-Apk

برنامه USB Cleaver از برنامه های رایگان و کاربردی دیگری است که می‌توانید از آن برای جاسوسی در اطلاعات کامپیوتر های رومیزی استفاده کنید که به آن متصل هستند. اطلاعاتی همچون رمز عبور های کاربر از طریق مرورگر، پسورد وای فای، اطلاعات شبکه و غیره همگی به راحتی توسط اپلیکیشن USB Cleaver قابل دریافت خواهند بود. استفاده از برنامه USB Cleaver خیلی سخت نیست و سعی شده همه چیز در آن شفاف و دقیق ارائه شود.

13- اپلیکیشن هک گوشی Fing Network Scanner

Fing Network Scanner

یکی دیگر از برنامه های مشهوری که از آن برای جاسوسی در شبکه های بیسیم و وای فای استفاده می‌شود، برنامه Fing Network Scanner است. این برنامه به طور دقیق نشان می‌دهد که چه دستگاه هایی به یک شبکه وای فای خاص متصل هستند و امکانات بسیار جامعی را هم برای دستیابی به جزئیات هر دستگاه و اطلاعاتی که مابین آن و شبکه وای فای مورد نظر رد و بدل می‌شوند ارائه خواهد کرد. اپلیکیشن Fing Network Scanner هم رابط کاربری مناسب و کاربرپسندی دارد و یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی های اندرویدی محسوب می‌شود.

12- اپلیکیشن هک گوشی Wi-Fi Kill

wifikiller-apk

برنامه Wi-Fi Kill یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی برای دستگاه های روت شده است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید شبکه اینترنت وای فای خاصی را غیر فعال یا مختل کنید. این برنامه ارسال و دریافت اطلاعات حول شبکه وای فای را به طور کامل بلاک می‌کند و بدین سبب منجر به بروز اختلال در عملکرد شبکه وای فای و ارتباط آن با سایر گجت هایی خواهد شد که در حال استفاده از آن هستند.

برنامه Wi-Fi Kill رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و این مسئله برنامه مذکور را به گزینه مناسبی برای افراد مبتدی تبدیل می‌کند.

11-اپلیکیشن هک گوشی SSHDroid

SSHDroid

 

اپلیکیشن SSHDroid یک ابزار پیاده سازی سرور SSH است که برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده و به کاربر اجازه می‌دهد تا گوشی اندرویدی را به کامپیوتر شخصی متصل کرده و دستوراتی نظیر دستورات terminal و adb shell را اجرا کند. با این برنامه حتی امکان ادیت یا ویرایش خیلی از فایل ها به صورت از راه دور و از طریق گوشی هم وجود دارد. بنابراین برنامه SSHDroid برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که می‌خواهند با گوشی اندرویدی خود به یک کامپیوتر متصل شده و در آن جاسوسی به عمل آورند.

10-اپلیکیشن هک گوشی Nmap

nmap-for-android

یکی از مشهورترین و محبوب ترین اپلیکیشن های موجود برای بررسی وضعیت شبکه های بیسیم و جاسوسی در آن ها برنامه Nmap است. این برنامه هم شامل نسخه سازگار با کامپیوترهای رومیزی می‌شود و هم نسخه سازگار با گوشی های اندرویدی را ارائه می‌کند.

با نصب این برنامه در گوشی خود می‌توانید به شبکه های بیسیم مختلف رخنه کرده و اطلاعات کاربران آن را به شیوه های مختلف بدزدید. برنامه Nmap هم با گوشی های اندرویدی روت شده و هم روت نشده سازگاری دارد. رابط کاربری این برنامه ساده طراحی شده و هر کاربر به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. به همین دلیل این برنامه برای استفاده توسط افراد مبتدی بسیار مفید و مناسب خواهد بود.

9- اپلیکیشن هک گوشی APKInspector

APKinspector

برنامه APKInspector یک اپلیکیشن خاص است که به شما اجازه می‌دهد از تکنیک های مهندسی معکوس استفاده کنید. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید به ویژگی های گرافیکی و آنالیزهای کاربردی از وضعیت کاربران مختلف دسترسی پیدا کنید تا دید جامعی از عملکرد آن ها و شرایط هر کاربر داشته باشد. با این برنامه می‌توانید سورس کد های هر اپلیکیشن اندرویدی که مورد نظرتان باشد را پیدا کنید. بنابراین اپلیکیشن APKInspector برای آن دسته از کاربرانی که به شیوه های خاص به دنبال هک و جاسوسی در گوشی های اندرویدی هستند کاربرد دارد.

8- اپلیکیشن هک گوشی DroidBox

Droidbox

برنامه DroidBox قابلیت آنالیز و تجزیه تحلیل دینامیکی دیگر اپلیکیشن ها را ارائه می‌کند و از قابلیت جاسوسی در شبکه های مختلف وای فای و غیره هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. بنابراین این برنامه هم برای ردیابی اطلاعات کاربران در شبکه های اینترنت بسیار کاربردی است و امکان هک اکانت هایی مثل فیسبوک، توییتر و غیره را فراهم می‌کند. با استفاده از این برنامه حتی قادر به دستیابی به مشخصات مخاطبین،لیست تماس ها، پیامک ها و غیره کاربران در دیگر گوشی های اندرویدی هم خواهید بود.

7- اپلیکیشن هک گوشی Droidsheep

droidsheep

برنامه Droidsheep توسط متخصصین امنیتی ساخته شده که به هک کردن شبکه های وای فای و دریافت اطلاعات از این شبکه ها علاقه دارند. بنابراین برنامه به طور بسیار دقیق و کاربردی طراحی شده و به همین دلیل هم در لیست بهترین برنامه های هک گوشی های اندرویدی ما جای گرفته است. این برنامه قابلیت به سرقت بردن پروفایل های اینترنتی را دارد و تقریبا با هر وبسایت و شبکه اینترنتی سازگاری خواهد داشت.

بنابراین Droidsheep یک برنامه رایگان و بدون دردسر برای هک گوشی های اندرویدی است. این برنامه خود می‌تواند به عنوان یک روتر و مونیتور عمل کند و بدین صورت تمام اطلاعات کاربران را در خود ذخیره نماید. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید خیلی راحت به اطلاعات اکانت هایی همچون فیسبوک، توییتر و غیره کاربران دسترسی پیدا کنید. پس برنامه Droidsheep را به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی به خاطر داشته باشید.

6- اپلیکیشن هک گوشی Shark for Root

shark-for-root-for-android

یکی از پیشرفته ترین ابزارهایی که هکر های با تجربه از آن برای عبور از بستر های امنیتی گوناگون استفاده می‌کنند، برنامه Shark for Root است. این برنامه همانند یک ترافیک اسپینر (جاسوسی داده های وای فای) عمل می‌کند و بر روی شبکه وای فای، 3G و FroYo Tethered قابل استفاده خواهد بود. در گوشی های اندرویدی روت شده می‌توان با دستورات tcpdump هم از قابلیت های برنامه Shark for Root استفاده به عمل آورد. بنابراین اگر به دنبال یک اپلیکیشن هک اندروید کاربردی برای جاسوسی در ترافیک شبکه های وای فای هستید، برنامه Shark for Root یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

5- اپلیکیشن هک گوشی FaceNiff

faceniff

یکی دیگر از جالب ترین برنامه هایی که می‌توانید از آن با اهداف مختلف هک و دستیابی به اطلاعات گوناگون در گوشی های اندرویدی استفاده کنید، برنامه FaceNiff نام دارد. با نصب و راه اندازی این برنامه در گوشی خود می‌توانید در شبکه های وای فای مختلف اختلال ایجاد کنید یا وضعیت دقیق آن ها را دنبال نمایید.

یکی از اصلی ترین کاربردهای این برنامه مربوط به جاسوسی کردن در اکانت فیسبوک، توییتر و دیگر اکانت های وابسته به شبکه های اجتماعی می‌شود. یعنی اگر تمایل به سرک کشیدن در اکانت شبکه های اجتماعی کاربران دارید، اپلیکیشن FaceNiff بستر بسیار عالی را برایتان فراهم می‌کند، چون با این برنامه می‌توانید کوکی ها را از شبکه وای فای بدزدید. بنابراین یکی دیگر از بهترین برنامه هایی که هم اکنون قابلیت هک گوشی های اندرویدی را دارد، اپلیکیشن FaceNiff است.

4- اپلیکیشن هک گوشی cSploit

cSploit apk

برنامه cSploit یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی است. سازندگان این اپلیکیشن مدعی هستند که این برنامه از نظر کارایی و قابلیت غنی ترین اپلیکیشن هک گوشی در سیستم عامل اندروید است. این برنامه از قابلیت هایی همچون سرشماری و ارائه اطلاعات هاست های محلی، پیدا کردن متغیرها، پیدا کردن رمز وای فای و تغییر آن، نصب بک دور و غیره پشتیبانی به عمل می‌آورد. پس اگر می‌خواهید به یک برنامه هک گوشی اندرویدی غنی و کاربردی دسترسی پیدا کنید، اپلیکیشن cSploit را فراموش نکنید.

3- اپلیکیشن هک گوشی Hackode

Hackode

برنامه Hackode یکی از جدیدترین برنامه های هک گوشی موبایل برای اندروید است که در سال 2018 شاهد انتشار آن بودیم، اما به دلیل کیفیت عملکرد خوبی که دارد در لیست بهترین برنامه های ما جای گرفته است. با استفاده از این برنامه شما به قابلیت های بسیار جالبی دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانند مبتنی بر SQL Injection، MySQL Server، Whois، IP و غیره باشند. بنابراین این برنامه دست شما را برای انجام کارای گوناگون کاملا باز می‌گذارد. بنابراین برنامه Hackode را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی به خاطر داشته باشید.

2- اپلیکیشن هک گوشی AndroidRAT

AndroidRAT

برنامه AndroidRAT یکی از جالب ترین برنامه های هک گوشی های اندرویدی محسوب می‌شود. بخشی از نام این برنامه که با عبارت RAT مشخص شده، مخفف Remote Administrative Tool به معنای “ابزار کنترل کننده از راه دور” است.

بنابراین ماهیت اپلیکیشن با نام آن مشخص می‌شود و با این برنامه می‌توانید از راه دور گوشی دیگران را کنترل کنید. این برنامه به طور خودکار بعد از اینکه گوشی مخاطب روشن شود راه اندازی خواهد شد. برخی از جالب ترین اطلاعاتی که با استفاده از اپلیکیشن AndroidRAT می‌توانید دریافت کنید شامل مواردی همچون اطلاعات جامع در رابطه با لیست مخاطبین، لیست تماس ها، پیامک ها، لوکیشن ها و غیره می‌شود. با استفاده از این برنامه حتی می‌توانید به طوری از راه دور دستور برقراری تماس های تلفنی، ارسال پیامک، عکسبرداری با دوربین گوشی، باز شدن خودکار صفحه مرورگر و غیره را هم صادر کنید. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه هک گوشی رایگان و جالب هستید، برنامه AndroidRAT یکی از بهترین گزینه های موجود است.

1 – اپلیکیشن هک گوشی my contorol

my control

بیشک یکی از بهترین برنامه های موجود my contorol است.همانطور که از نامش مشخص است این نرم افزار گوشی شما را تبدیل به یک کنترل از راه دور ، گوشی دیگران میکند.

امکان ردیابی به صورت gps و شبکه وجود دارد. با این نرم افزار شما به (موقعیت-مکالمات – پیام ها -برنامه ها -دوربین – میکروفون و اطلاعات حافظه و اطلاعات شبکه های اجتماعی و …)دسترسی خواهید داشت.

امکانات و قابلیت ها:

  1. دسترسی به پیامک ها
  2. شنود مکالمات
  3. دسترسی به موقعیت مکانی
  4. دسترسی به تصاویر گرفته شده و یا دانلود شده
  5. مشاهده تمامی نرم افزار های نصب شده
  6. دسترسی به تقویم
  7. دسترسی به لیست کامل مخاطبین
  8. مشاهده سایت های بازدید شده
  9. گرفتن اسکرین شات از صفحه گوشی
  10. دسترسی به پیامهای شبکه های اجتماعی نصب شده در گوشی(واتساپ،تلگرام،اینستاگرام،ایمو،فیسبوک،جیمیل،اسکایپ،لاین،وایبر و …)
  11. ریموت کنترل (ارسال دستور و دریافت نتیجه در لحظه)
  • دریافت موقعیت
  • بازیابی تعداد دلخواه آخرین تماس ها و یا پیامک ها
  • گرفتن عکس(دوربین جلو یا عقب با فلش یا بدون فلش)
  • ضبط صدای محیط اطراف(مدت زمان دلخواه با فرمت لخواه)
  • فعال کردن ویبره
  • نمایش پیام دلخواه فلش روی صفحه گوشی هدف(مانند پیام مانده اعتبار بعد از اتمام تماس ایرانسل)
  • ارسال پیامک با گوشی هدف به شماره دلخواه شما از راه دور

۱۲.لایو (زنده)

  • روشن کردن دوربین (جلو یا عقب)و مشاهده زنده(کاملامخفی)
  • فیلمبرداری زنده از صفحه نمایش
  • شنود صدای محیط اطراف به صورت زنده

۱۳.دسترسی و ورود به حافظه داخلی گوشی

۱۴.محدود کردن استفاده از گوشی(چه ساعت هایی در چه روزی از هفته امکان استفاده از گوشی نباشی)

۱۵.موقعیت زنده(نمایش به صورت زنده روی نقشه)

۱۶.فرمان های پیامکی

با ارسال یک پیامک خاص میتوانید آخرین مکان را دریافت کنید،صدای زنگ گوشی را فعال کنید،اینترنت و gps گوشی را روشن یا خاموش کنید(root)

۱۷.هشدار پیامکی

میتوانید تنظیم کنید فرزند شما در پیامهای ارسالی و یا دریافتی خود چنانچه از کلمات خاصی که شما تعریف میکنید( مانند سیگار ، عشقم و …)استفاده کرد به شما هشدار دهد و متن کامل پیام که حاوی کلمه است را برای شما ارسال کند

۱۸.مسدود کردن شماره

میتوانید تنظیم کنید تماس ورودی یا خروجی یک شماره خاص مسدود شود

۱۹.مسدود کردن برنامه

میتوانید تنظیم کنید یه برنامه یا بازی در ساعت و روزهای دلخواه شما مسدود شود و اجرا نشود

۲۰.مسدود کردن سایت

۲۱.آمار عملکرد

به صورت نمودار به شما آمار نمایش داده میشود

با چه شخصی بیشترین تماس یا پیامک ارسال می‌کند

با چه برنامه ای بیشترین وقت خود را صرف میکند

دانلود و تهیه نرم افزار my-contorol

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *