آشنایی با روش های بازکردن قفل گوشی دیگران

صفر تا صد بازکردن قفل گوشی دیگران چگونه است؟

امروزه ذهن کاربران درگیر موارد امنیتی گوشی های هوشمند می باشد. اغلب کاربران در حال حاضر از گوشی های هوشمند با برندهای مختلف استفاده می کنند و در هر گوشی راهکارهای حفاظتی برای عدم دسترسی افراد به محتوای داخل گوشی در نظر گرفته شده است. اما با این حال افرادی هم هستند که بنا به دلایلی به باز کردن قفل گوشی دیگران نیاز دارند. مثلا زمانی که صاحب گوشی در قید حیات نیست و یا شخصی گوشی شما را پیدا کرده و برای دادن اطلاعات به شما به باز کردن گوشی احتیاج پیدا می کند و در برخی موارد هم ممکن است والدین بخواهند گوشی موبایل کودکان خود را باز کنند و آن را کنترل کنند. در تمام موارد باز کردن قفل گوشی حیاتی است.

کاربردهای باز کردن قفل گوشی دیگران با برنامه

آشنایی با روش های بازکردن قفل گوشی دیگران

                                                                            بازکردن قفل گوشی دیگران

 

 باز کردن قفل گوشی دیگران و کنترل آن تنها از طریق امکانات نرم افزار مای کنترل امکان پذیر است. برنامه های زیادی هستند که با استفاده از آن ها می توانید در عرض چند دقیقه قفل انواع گوشی ها را باز کنید. اما با تعرفه و خرید محصولات مای کنترل باز کردن گوشی آسانتر است و اطلاعات داخل آن حفظ می شود. هدف از نصب این برنامه دسترسی به اطلاعات گوشی کودکان و کنترل آن هاست. در بیشتر مواقع که امنیت قفل گوشی بالاست. همچنین فرد از هیچ نرم افزاری برای باز شدن قفل گوشی استفاده نمی کند. ناچارا از طریق ریکاوری گوشی باز می شود و تمام اطلاعات آن حذف می شود.

برنامه هایی که امروزه طراحی شده اند امکان باز کردن انواع قفل های پین کد و الگو را دارند. این برنامه ها پس از دسترسی به حساب ثبت شده بر روی گوشی می توانند قفل گوشی را باز کنند‌.

باز کردن قفل گوشی دیگران برای زمانی که فرد قفل گوشی خود را فراموش کرده باشد نیز کاربرد دارد. معمولا اگر بخواهید رمز گوشی اطرافیان خود را باز کنید می توانید قبل از استفاده از برنامه های خاص، ابتدا به حدسیات خود متوصل شوید‌ چون معمولا افراد پین کدهایی را انتخاب می کنند که بیانگر یک عدد یا تاریخ خاص باشد. اما در کل برای دسترسی به برنامه های مفید و کاربردی برای باز کردن قفل گوشی و دسترسی به گوشی دیگران می توانید از فروشگاه نرم افزار مای کنترل به آدرس http://www.my-contorol.com مراجعه کنید و با خرید برنامه ردیابی به انواع گوشی های مختلف دسترسی پیدا کنید. با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *