شیوه های ردیابی گوشی دیگران از دور

راه های ردیابی گوشی دیگران از دور

                                                                            راه های ردیابی گوشی دیگران از دور

 

امروزه سامانه های بسیاری به منظور ردیابی گوشی دیگران از دور فعالیت می کنند. اگر کنترل امور را در دست بگیرید به راحتی می توانید مسائل خارج از اصول را مسدود کنید. و از دسترسی کودکان به محتواهای نامناسب خودداری کنید. ردیابی می تواند شفاف سازی را به دنبال داشته باشد. همچنین  لیستی کامل از برنامه های فعال و پرکاربرد را در اختیار کاربر قرار می دهد. به طور کلی والدین می توانند با استفاده از امکانات نرم افزار مای کنترل به برنامه هایی از قبیل واتساپ، تلگرام، اینستاگرام، پیامک و … دسترسی داشته باشند. با این کار دغدغه ی والدین بابت استفاده ی نادرست کودکان از  فضای مجازی  کاهش پیدا می کند.

پس اگر در موقعیتی قرار گرفته اید که هیچ آگاهی از نحوه عملکرد و رفتار  همسر و فرزندانتان ندارید همیشه دغدغه این را دارید که مبادا کودک دچار بحران شود پس تا دیر نشده نسبت به پرداخت تعرفه و خرید محصولات مای کنترل اقدام کنید تا از تمام زوایای رفتاری کودک خود مطلع شوید‌.

قابلیت های سامانه ردیابی گوشی دیگران از راه دور

برای ردیابی گوشی دیگران از دور سامانه های قدرتمندی طراحی شده اند. کنترل ، مکان یابی، ردیابی موقعیت لحظه ای، ردیابی تماس ها و پیام های گوشی موبایل، کنترل و ردیابی شبکه های اجتماعی از قبیل تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و … ، ردیابی نامحسوس بدون خبر دار شدن همسر و کودکان، نصب سریع و آسان بدون نیاز به شارژ مجدد می باشد‌. 

وب سایت هایی که اقدام به فروش چنین برنامه هایی می کنند از قبل آموزش های لازم در خصوص نحوه استفاده را به کاربر می دهند. با خرید برنامه مای کنترل از فروشگاه نرم افزار مای کنترل از طریق سایت http://www.my-contorol.com برای همیشه می توانید به دغدغه به انحراف کشیده شدن کودکانتان خاتمه دهید. با ما در ارتباط باشید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *