آموزش ردیابی گوشی موبایل با شماره سریال IMEI

ردیابی گوشی موبایل با شماره سریال IMEI در گوشی های اندروید

اگر به دنبال راهی برای ردیابی گوشی موبایل با شماره سریال IMEI هستید به احتمال بسیار بالا با سایت هایی روبرو شده اید که با مطالب گوناگون شما را جذب خود کرده و شما را وادار به وارد شدن به آن ها می کنند.

میانبر مطالب

 

نحوه ردیابی گوشی از طریق شماره سریال ، آموزش نحوه ردیابی گوشی از طریق شماره سریال ، نرم افزار کنترل و ردیابی موبایل با شماره سریال ، ردیابی گوشی از طریق شماره سریال ، آموزش ردیابی گوشی گم شده یا دزدیده شده با شماره سریال ، ردیابی گوشی موبایل با IMEI ، ردیابی مخفی گوشی با شماره سریال IMEI ، آموزش ردیابی گوشی با شماره سریال و IMEI

 

نحوه ردیابی گوشی با شماره سریال IMEI

آیا می دانستید که اگر گوشی موبایل خود را گم کرده و یا حتی گوشی محبوب شما به سرقت رفته باشد، ردیابی گوشی موبایل شما با شماره سریال IMEI کاملا امکانپذیر بوده و شما می توانید گوشی موبایل خود را به راحتی پیدا کنید. اما قبل از انجام هرکاری باید ابتدا یکسری اطلاعاتی را در این زمینه داشته باشید و سپس اقدامات لازم جهت ردیابی گوشی با شماره سریال را انجام دهید

سریال نامبر یا IMEI چیست؟

 

شماره سریال IMEI مخفف متن International Mobile Equipment Identity به معنی (شناسه تجهیزات بین المللی موبایل) می باشد. شماره سریال یا IMEI یک عدد ۱۵ رقمی می باشد که برای هر گوشی بصورت کاملا خاص و منحصر به فرد است و در مواقع خاص و اضطراری می توانید از طریق شماره سریال IMEI برای پیدا کردن گوشی گم شده خود استفاده کنید.

هرچند می دانیم که موضوع ردیابی گوشی موبایل با شماره سریال IMEI شما را بسیار خوشحال کرده است، اما قبل از پرداختن به روش های پیدا کردن گوشی از طریق شماره سریال ، ابتدا به نحوه دریافت شماره سریال یا همان IMEI در گوشی های اندرویدی می پردازیم.

پیدا کردن شماره سریال IMEI با کد #۰۶#*

mycontorol

سریعترین روش پیدا کردن شماره سریال گوشی های اندرویدی (شماره گیری کد #۰۶#* ستاره مربع صفر شش مربع) می باشد. این کد در تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی بصورت یکسان بوده و با شماره گیری این کد، شماره سریال یا همان IMEI دستگاه نمایش داده می شود.

پیدا کردن شماره سریال IMEI در تنظیمات گوشی

mycontorol2

اما همچنین یک راه دیگری برای پیدا کردن شماره سریال IMEI گوشی این است که ابتدا به قسمت تنظیمات (Settings) گوشی بروید و در لیست تنظیمات به قسمت درباره تلفن (About Phone) بوید و بر روی IMEI کلیک کنید تا شماره سریال گوشی را مشاهده می کنید.

پیدا کردن شماره سریال گوشی یا IMEI از روی جعبه گوشی

همچنین در اکثر موارد شماره سریال گوشی موبایل بر روی جعبه آن و همچنین در زیر باتری گوشی درج شده است. اگر گوشی خود را گم کرده اید، حتما روی جعبه گوشی را چک کنید و اگر گوشی موبایل در دسترس شما است، ابتدا گوشی را خاموش کرده و سپس باتری را از پشت گوشی جدا کرده و در زیر باتری به چک کردن شماره سریال گوشی بپردازید.

اما پیشنهاد ما به شما همان (شماره گیری کد #۰۶#* ستاره مربع صفر شش مربع) می باشد.

این نکته هم به خاطر داشته باشید که اگر گوشی سامسونگ، ال جی، هواوی یا سایر گوشی های اندرویدی شما دو سیم کارته باشد، موبایل شما دارای دو شماره سریال خواهد بود.

آموزش ردیابی گوشی موبایل با شماره سریال IMEI

۱) تماس با پلیس جهت پیدا کردن گوشی از طریق شماره سریال

شاید عاقلانه ترین کار پس از سرقت گوشی هوشمند تماس با پلیس باشد. با پلیس تماس گرفته و شماره imei را در اختیارشان قرار دهید سپس آنها اقدام به ردیابی موبایل با شماره سریال گوشی می کنند.

۲) تماس با مرکز ارائه دهنده خط تلفن همراه

اگر گوشی خود را گم کرده باشید می توانید جهت ردیابی گوشی از طریق شماره سریال با مرکز ارائه دهنده خط تلفن همراهتان تماس گرفته و شماره IMEI را در اختیار آنها قرار دهید تا به جستجو بپردازند.

۳) استفاده از یک نرم افزار جهت ردیابی گوشی از طریق imei

نرم افزارهای زیادی وجود دارند که با نصب روی موبایل می توانید از آنها برای ردیابی گوشی از روی شماره سریال کمک بگیرید. شما فقط کافیست شماره سریال یا همان IMEI را در برنامه ها وارد کرده تا به جستجو و مکان یابی گوشی بپردازند.

برای دانلود نرم افزارهای ردیابی گوشی موبایل با شماره سریال IMEI به مارکت گوگل مراجعه کنید و لیستی از بهترین برنامه های موجود را مشاهده و دانلود کنید.

تمام اطلاعاتی را که برای ردیابی گوشی از طریق شماره سریال باید می دانستید را بصورت کامل در این مقاله به آن ها پرداخته شد. اما بخاطر داشته باشید که داشتن شماره سریال IMEI قطعا می تواند زمانی که گوشی خود را گم کرده و یا آن را دزدیده باشند، کمک زیادی به شما کند.

 

اولین سامانه ردیابی و کنترل مخفی گوشی موبایل فرزندان برای مراقبت خانواده

● کنترل، مکان یابی و ردیابی موقعیت لحظه به لحظه گوشی موبایل
● کنترل و ردیابی تماس ها و پیامک های گوشی موبایل با گزارش کامل
● کنترل و ردیابی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام و … در فضای مجازی
● کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی تلفن همراه موبایل به صورت غیرقابل تشخیص توسط فرزندان
● نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی
● نسخه های کاملا حرفه ای و دائمی، حتی بدون پرداخت شارژ ماهیانه و سالیانه

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *