چگونه رمز گوشی دیگران را باز کنیم عدد یا الگو

چگونه رمز گوشی دیگران را باز کنیم عدد یا الگو ؟

باز کردن قفل تلفن: بدون دانستن رمز عبور وارد تلفن شخصی شوید

در این مطلب 5 راه حل دقیق در مورد نحوه ورود به تلفن شخصی بدون دانستن رمز عبور در اندروید و ios به شما یاد می دهیم 

” چگونه بدون دانستن رمز عبور وارد گوشی شویم ؟”

اگه شما هم همین سوال را دارید  ، این بهترین و آخرین راهنمایی که دریافت می‌کنید فرقی نمی کند دستگاه مورد نظر چه گوشی اندرویدی باشد این مطلب به صورت کامل به شما کمک می کند که از رمز عبور گوشی گذر کنید در حالیکه می توانید قفل اندروید را بدون از دست دادن اطلاعات باز کنید در حال حاضر چنین شرایطی برای آیفون وجود ندارد برای یادگیری نحوه ورود به گوشی قفل شده به ۵ روش مختلف به سادگی توسط این مطلب یاد خواهید گرفت.

بلوک راهنما

قسمت 1. چگونه با حذف قفل اندروید وارد اندروید قفل شده شویم؟

اگر می‌خواهید قفل دستگاه اندرویدی را باز کنید، از برنامه dr.fone – باز کردن قفل صفحه (اندروید) استفاده کنید. بخشی از dr.fone می تواند قفل گوشی اندرویدی را بدون از دست دادن اطلاعات باز کند. در پایان، تلفن در حالت عادی راه اندازی مجدد می شود و در عین حال تمام تنظیمات و داده های ذخیره شده را حفظ می کند. این ابزار می تواند از شر پین، الگو، رمز عبور، اثر انگشت و انواع قفل های دیگر خلاص شود.باز کردن رمز گوشی دیگران

آموزش کار کار با نرم افزار dr.fone

مرحله 1.dr.fone را بر روی رایانه خود راه اندازی کنید و به بخش  “Unlock””باز کردن قفل” آن بروید.

چگونه رمز گوشی دیگران را باز کنیم عدد8

مرحله 2.تلفن همراه قفل شده را با استفاده از کابل usb به کامپیوتر متصل کنید و روی گزینه شروع  “Start”کلیک کنید  

چگونه رمز گوشی دیگران را باز کنیم عدد6

مرحله 3.در پنجره بعدی، برند، نام و مدل گوشی را مشخص کنید. جزئیات ارائه شده را تایید کنید و مطمئن شوید که مدل دستگاه وارد شده صحیح است. برای ادامه، کلید نمایش داده شده را تایپ کرده و بر روی دکمه”Confirm” “تأیید” کلیک کنید.

چگونه رمز گوشی دیگران را باز کنیم عدد3

مرحله 4.با استفاده از کلیدهای ترکیبی مناسب، گوشی خود را در حالت دانلود بوت قرار بدید. بیشتر مواقع، کلیدهای پاور، صفحه اصلی و کاهش صدا هستند. دستورالعمل های واضحی روی صفحه برای همین وجود دارد.

چگونه رمز گوشی دیگران را باز کنیم عدد2

مرحله 5.به محض اینکه گوشی شما وارد حالت دانلود شود، برنامه شروع به دانلود بسته های بازیابی برای دستگاه می کند.

چگونه رمز گوشی دیگران را باز کنیم عدد

مرحله 6.پس از دانلود بسته های بازیابی، این ابزار گوشی اندروید متصل را در حالت عادی بدون هیچ قفلی روی صفحه آن راه اندازی می کند.

شی هواوی ، باز کردن قفل گوشی

به این ترتیب به راحتی می توانید نحوه ورود به گوشی اندرویدی قفل شده را یاد بگیرید. فقط دستگاه را جدا کرده و بدون قفل موجود به آن دسترسی داشته باشید. بله – واقعاً به همین سادگی است!

قسمت 2. چگونه با استفاده از مدیریت دستگاه اندروید قفل الگوی تلفن شخصی را باز کنیم؟

راه حل دیگر برای باز کردن قفل دستگاه اندرویدی دیگران، استفاده از ADM (همچنین به عنوان Google Find My Device) شناخته می شود. با استفاده از آن، می توانید از راه دور دستگاه خود را پیدا کنید، زنگ بزنید، قفل آن را باز کنید یا پاک کنید. با این حال، ویژگی باز کردن قفل فقط در دستگاه‌هایی که روی اندروید 7.1 و نسخه‌های قدیمی‌تر کار می‌کنند کار می‌کند. برای دستگاه‌های اندرویدی جدید، اگر می‌خواهید قفل آن را باز کنید، باید حافظه گوشی را پاک کنید. قبل از ادامه، مطمئن شوید که پیش نیازهای زیر را برآورده کرده اید:

  • شما باید جزئیات (شناسه و رمز عبور) حساب مرتبط با دستگاه Android مورد نظر را بدانید.
  • گوشی باید به اینترنت متصل باشد.

پس از اتمام، می توانید این مراحل را دنبال کنید تا نحوه ورود به اندروید قفل شده را بیاموزید.

  1. در هر رایانه یا تلفنی به وب سایت رسمی Google Find my Device بروید. به حساب جیمبلی که به دستگاه مرتبط است وارد شوید.
  2. از لیست دستگاه های متصل، به سادگی تلفنی را که می خواهید قفل آن را باز کنید انتخاب کنید. این به طور خودکار مکان فعلی آن را بارگیری می کند.
  3. اگر دستگاه روی اندروید 7.1 یا نسخه قبلی اجرا می‌شود، می‌توانید روی ویژگی «قفل» کلیک کنید. این به شما امکان می دهد قفل موجود آن را با یک رمز عبور جدید بازنویسی کنید.
  4. اگر دستگاه اندرویدی جدیدتری دارید، به جای آن روی دکمه «Erase» کلیک کنید. این کار دستگاه را به حالت کارخانه بازنشانی می کند و همچنین از قفل آن خلاص می شود

شی هواوی ، باز کردن قفل گوشی

قسمت 3. نحوه ورود به آیفون قفل شده با استفاده از حذف صفحه قفل آیفون

اگر می‌خواهید بدانید چگونه قفل آیفون دیگران ، از جمله خودتان را باز کنید، توصیه می‌کنیم dr.fone – Screen Unlock (iOS) را امتحان کنید. سازگار با هر دستگاه پیشرو iOS مانند iPhone XS، XS Max، XR، X و موارد دیگر، دارای یک رابط کاربر پسند و سبک وزن است. با استفاده از این ابزار حذف قفل صفحه آیفون، می توانید از Touch ID، Face ID، پین 4 رقمی، پین 6 رقمی و غیره خلاص شوید. در حالی که اطلاعات موجود شما در این فرآیند پاک می شود، قفل گوشی در پایان باز می شود. . در اینجا نحوه ورود به تلفن قفل شده با dr.fone – Unlock (iOS) آورده شده است.

 سوال اینجاس چگونه رمز گوشی دیگران را باز کنیم عدد یا الگو ؟

مرحله 1.برای شروع، dr.fone – iOS Toolkit را روی رایانه خود راه اندازی کنید و به ماژول “Unlock”«باز کردن قفل» آن بروید. آیفون را با استفاده از کابل کار به سیستم متصل کنید و روی دکمه”Start” “شروع” کلیک کنید.

شی هواوی ، باز کردن قفل گوشی

مرحله 2.با پیروی از دستورالعمل های روی صفحه، تلفن خود را در حالت DFU قرار دهید. دستورالعمل های اختصاصی برای مدل های مختلف آیفون در رابط وجود دارد.

شی هواوی ، باز کردن قفل گوشی

مرحله 3.به محض اینکه گوشی شما وارد حالت DFU شد، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. برخی از جزئیات مهم در مورد تلفن خود را وارد کنید و روی دکمه  “Download” “دانلود” کلیک کنید.

شی هواوی ، باز کردن قفل گوشی

مرحله 4.با این کار دانلود آخرین به روز رسانی سیستم عامل دستگاه شما آغاز می شود. بنشینید و منتظر بمانید تا دانلود کامل شود.

مرحله 5به محض اتمام دانلود به شما اطلاع داده خواهد شد. برای ادامه روی دکمه “باز کردن قفل” کلیک کنید. برای تایید، کلید “000000” را در پنجره پاپ آپ وارد کنید و یک بار دیگر روی دکمه “باز کردن قفل” کلیک کنید.

شی هواوی ، باز کردن قفل گوشی

مرحله 6.کمی صبر کنید زیرا برنامه گوشی شما را مجددا راه اندازی می کند و قفل موجود را حذف می کند.

شی هواوی ، باز کردن قفل گوشی

خودشه! با دنبال کردن این تمرین ساده، می توانید یاد بگیرید که چگونه بدون رمز وارد گوشی شوید. به سادگی دستگاه را با خیال راحت بردارید و اکنون بدون هیچ مشکلی قفل آن را باز کنید.

قبل از ادامه، مطمئن شوید که سرویس Find my iPhone در دستگاه خاموش است. اگر نه، به وب‌سایت iCloud بروید و به حساب مرتبط وارد شوید. به سرویس Find iPhone بروید و گوشی متصل را از لیست حذف کنید.

چگونه رمز گوشی دیگران را باز کنیم عدد یا الگو ؟

قسمت 4. چگونه با استفاده از Find My iPhone وارد آیفون قفل شده شویم؟

درست مانند Find My Device گوگل، اپل نیز ویژگی مشابهی را ارائه می دهد که به Find My iPhone معروف است. اگر این ویژگی در دستگاه iOS مورد نظر فعال باشد، می توانید آن را از راه دور بازنشانی کنید. از آنجایی که دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازیابی می کند، داده های موجود آن نیز پاک می شود. فقط مطمئن شوید که شرایط زیر برآورده شده است:

  • ویژگی Find my iPhone باید در دستگاه مورد نظر فعال باشد.
  • باید به اینترنت متصل باشد.
  • شما باید جزئیات حساب iCloud را که به آیفون مورد نظر مرتبط است، بدانید.

هنگامی که این پیش نیازها را برآورده کردید، این مراحل را دنبال کنید تا نحوه ورود به تلفن قفل شده را بیاموزید.

    1. در هر دستگاهی به وب سایت رسمی iCloud بروید (یا از برنامه Find my iPhone استفاده کنید). وارد همان حساب کاربری شوید که قبلاً به دستگاه مورد نظر مرتبط شده است.
    2. از صفحه اصلی iCloud، به گزینه Find iPhone مراجعه کنید.

دست دادن اطلاعات ، باز کردن قفل گوشی سامسونگ j5

  1. به گزینه «همه دستگاه‌ها» بروید تا همه دستگاه‌های iOS مرتبط با این حساب iCloud را مشاهده کنید. آیفون قفل شده را از اینجا انتخاب کنید.
  2. رابط به طور خودکار مکان فعلی تلفن را بارگیری می کند و چند گزینه دیگر را ارائه می دهد.
  3. بر روی “Erase iPhone” کلیک کنید و انتخاب خود را تایید کنید. مدتی صبر کنید تا دستگاه از راه دور به تنظیمات کارخانه بازنشانی شود.

دست دادن اطلاعات ، باز کردن قفل گوشی سامسونگ j5

قسمت 5. چگونه بدون اینکه رمز گوشی را بدانیم وارد  گوشی دیگران شویم؟

امروزه ذهن کاربران درگیر موارد امنیتی گوشی های هوشمند می باشد. اغلب کاربران در حال حاضر از گوشی های هوشمند با برندهای مختلف استفاده می کنند و در هر گوشی راهکارهای حفاظتی برای عدم دسترسی افراد به محتوای داخل گوشی در نظر گرفته شده است. اما با این حال افرادی هم هستند که بنا به دلایلی به باز کردن قفل گوشی دیگران نیاز دارند. مثلا زمانی که صاحب گوشی در قید حیات نیست و یا شخصی گوشی شما را پیدا کرده و برای دادن اطلاعات به شما به باز کردن گوشی احتیاج پیدا می کند و در برخی موارد هم ممکن است والدین بخواهند گوشی موبایل کودکان خود را باز کنند و آن را کنترل کنند. در تمام موارد باز کردن قفل گوشی حیاتی است.

 باز کردن قفل گوشی دیگران و کنترل آن تنها از طریق امکانات نرم افزار مای کنترل امکان پذیر است. برنامه های زیادی هستند که با استفاده از آن ها می توانید در عرض چند دقیقه قفل انواع گوشی ها را باز کنید. اما با تعرفه و خرید محصولات مای کنترل باز کردن گوشی آسانتر است و اطلاعات داخل آن حفظ می شود. هدف از نصب این برنامه دسترسی به اطلاعات گوشی کودکان و کنترل آن هاست. در بیشتر مواقع که امنیت قفل گوشی بالاست. همچنین فرد از هیچ نرم افزاری برای باز شدن قفل گوشی استفاده نمی کند. ناچارا از طریق ریکاوری گوشی باز می شود و تمام اطلاعات آن حذف می شود.

برنامه هایی که امروزه طراحی شده اند امکان باز کردن انواع قفل های پین کد و الگو را دارند. این برنامه ها پس از دسترسی به حساب ثبت شده بر روی گوشی می توانند قفل گوشی را باز کنند‌.

باز کردن قفل گوشی دیگران برای زمانی که فرد قفل گوشی خود را فراموش کرده باشد نیز کاربرد دارد. معمولا اگر بخواهید رمز گوشی اطرافیان خود را باز کنید می توانید قبل از استفاده از برنامه های خاص، ابتدا به حدسیات خود متوصل شوید‌ چون معمولا افراد پین کدهایی را انتخاب می کنند که بیانگر یک عدد یا تاریخ خاص باشد. اما در کل برای دسترسی به برنامه های مفید و کاربردی برای باز کردن قفل گوشی و دسترسی به گوشی دیگران می توانید از فروشگاه نرم افزار مای کنترل به آدرس www.my-contorol.com مراجعه کنید و با خرید برنامه ردیابی به انواع گوشی های مختلف دسترسی پیدا کنید. با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *